Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Har en oppgave som jeg virkelig ikke skjønner bæra av Skal plassere en gjennstand fra skult fortid. Men finner ingen gjennstand fra skult fortid jeg Noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Let gjennom der du kjøper alt, så finner du dette På side 3 i spesial finner du piknikken, og den teller
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Den skjønte jeg ingenting av Hvilken gjennstand kan jeg kjøpe?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Det som heter markedsplass(det skjoldet du vet). Der går du inn. Og i "overskriftene" over ting der, så velger du den skyen med utropstegn i(det som heter spesial), forstår du? Det er der du kommer når du logger deg inn i HC, og åpner markedsplassen. Så går du til side 3 der(tell mens du trykker, og side 1 er 1, så 2 og så tre). Og så velger du det som heter piknikk der. En gul duk med noe greier på.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 takker å bukker Jeg så jo på feil plass jeg jo. Ikke under skyen der men dekarsjoner
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Leita ei stund selv, så jeg forstår Ikke noe å takke for
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 En til med det samme. Den kulen i orientekspressen, man skal finne den. Er den den som ligger på sitteplassen? Trykker jo på den men skjer jo ingenting :S
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 Jeg sparer alltid de jeg ikke finner til slutt, for da bruker jeg forstørrelsesglasset på den tingen Jo, kulen skal være den som ligger på sitteplassen/sofaen der. Litt til venstre i bildet(har nettopp fått alle 5 pokalene i den scena ) Med noen av tingene har jeg funnet ut at man må være ekstremt nøye med pekespissen for å treffe, mens andre tåler litt mer slingringsmonn..... Jeg har litt over 200 pokaler, så jeg har spilt det en del
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #9 Skrevet 18. mars 2012 hehe ble helt hekta på dette jeg Men får prøve igjen å treffe den kula da Prøvde å trykke flere ganger men ser ikke ut til at det ble registrert på noe vis nei. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå