Gå til innhold

Hidden Chronicles. FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en oppgave som jeg virkelig ikke skjønner bæra av :P

Skal plassere en gjennstand fra skult fortid. Men finner ingen gjennstand fra skult fortid jeg :P Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Let gjennom der du kjøper alt, så finner du dette :) På side 3 i spesial finner du piknikken, og den teller :)

Skrevet

Den skjønte jeg ingenting av :P Hvilken gjennstand kan jeg kjøpe?

Skrevet

Det som heter markedsplass(det skjoldet du vet). Der går du inn. Og i "overskriftene" over ting der, så velger du den skyen med utropstegn i(det som heter spesial), forstår du? Det er der du kommer når du logger deg inn i HC, og åpner markedsplassen.

Så går du til side 3 der(tell mens du trykker, og side 1 er 1, så 2 og så tre). Og så velger du det som heter piknikk der. En gul duk med noe greier på.

Skrevet

takker å bukker :) Jeg så jo på feil plass jeg jo. Ikke under skyen der men dekarsjoner :P

Skrevet

Leita ei stund selv, så jeg forstår :) Ikke noe å takke for :)

Skrevet

En til med det samme. Den kulen i orientekspressen, man skal finne den. Er den den som ligger på sitteplassen? Trykker jo på den men skjer jo ingenting :S

Skrevet

Jeg sparer alltid de jeg ikke finner til slutt, for da bruker jeg forstørrelsesglasset på den tingen :) Jo, kulen skal være den som ligger på sitteplassen/sofaen der. Litt til venstre i bildet(har nettopp fått alle 5 pokalene i den scena ;))

Med noen av tingene har jeg funnet ut at man må være ekstremt nøye med pekespissen for å treffe, mens andre tåler litt mer slingringsmonn.....

:)

Jeg har litt over 200 pokaler, så jeg har spilt det en del :)

Skrevet

hehe ble helt hekta på dette jeg :P Men får prøve igjen å treffe den kula da :) Prøvde å trykke flere ganger men ser ikke ut til at det ble registrert på noe vis nei.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...