Gå til innhold

Jeg hater puppene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er store, grimme og ekle ( 85 h). Jeg blir fysisk dårlig av å se meg selv i speilet eller på bilder. Jeg dusjer ser jeg enten i taket eller holder øyene lukte for å slippe å se dem. Jeg hater å kjøpe klær for finne jeg noe jeg liker har de aldri dette plagget i stor nok størrelse til at det går over brystet. Vennine mine sier jeg er heldig som har store bryste, men jeg ville gitt hva som helst for å deres størrelse på puppene. Jeg hater å føle slik hat mot mine egne pupper. ( Jeg får avslag på søknad om oprasjon)

Når jeg var yngre pleide jeg å straffe megselv for jeg hadde så stygge pupper, detter gjør jeg heldigvis ikke lengre, men hatet er fortsatt like stort.

Hvordan få et bedre forhold til kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du betale for kirurgi selv da vettu :) Koster ikke såå mye

Skrevet

Jeg hater også puppene mine :( Det er så ille at jeg har sluttet å bli med barna i bassenget. Hadde jeg hatt penger, så hadde jeg operert på flekken. Men det koster ca 30-tusen. DET har ikke jeg...

Skrevet

Om du er så lei de koster det ikke "så" mye å få foretatt et brystreduksjon i det private -et sted mellom 30.000-55.000. Du skal jo leve med brystene og deg selv resten av livet.

Jeg er en av de "heldig" kvinner som har 5-7 års ventetid på å få rekonstruert bryst etter mastektomi. å skulle betale det selv koster rundt 250.000. Overveier seriøst å betale det selv, men føler meg veldig egoistisk å skulle sette min familie i gjeld i mange år frem over på grunn av forfengelighet. Er ingen gang sikker jeg rekker å nyte det lenge nok til å ha betale det av.

Jeg har naturligvis også hat mot egen kropp, men for å overleve dagene har jeg måtte innse at 1. jeg får ikke gjort noe ved det akkurat nå 2. slik ser jeg nå en gang ut nå

Skrevet

Det er p,ga av faren for komplikasjoner grunnet at jeg veier får mye at de ikke ville gjøre det. Så da hjelper det ikke om jeg kan betale det selv.

Skrevet

Det er p,ga av faren for komplikasjoner grunnet at jeg veier får mye at de ikke ville gjøre det. Så da hjelper det ikke om jeg kan betale det selv.

Men det må jo være en super motivasjon for å slanke seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...