Gå til innhold

Jobb i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk omgangssyke på torsdag og har fortsatt diaré (sorry folkens). Formen er for så vidt grei, litt lite energi, men for all del, oppegående. Flyr ikke på do i ett sett, men holder dårlig på maten jeg spiser.

Hva ville dere gjort med tanke på jobb i morgen? Har masse jeg skulle gjort, men er redd for å smitte ned resten og bli uglesett. Har også et møte fra lunsj og ut dagen som jeg gjerne skulle vært på. Litt usikker på hvordan det vil gå siden vi får lunsj der og maten gjerne ikke blir lenge i magen, men... Ikke er det lokalisert på min jobb heller.. Men kan jo eventuelt be om å få slippe dette møtet, men da må jeg jo si hvorfor og da synes kanskje folk jeg burde holde meg hjemme?

Ville dere blitt sure over å se meg på jobb? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei holde deg hjemme.

Du blir ikke bedre av å presse deg, og kolegene dine blir nok glade for å slippe smitterisikoen.

Skrevet

Har du kontakt med andre på jobb i noe grad, så hadde jeg blitt hjemme.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt hjemme.

Sliter selv med vurderingen her av når jeg skal prøve meg på jobb igjen.. Det er litt vanskelig iblant det der.

Skrevet

Ja, det er vanskelig det der. Formen er jo ganske grei, så jeg føler at jeg ikke har grunn til å være hjemme. Og ikke ønsker det heller. Samtidig vet jeg at er det noe folk misliker så er det omgangssyke/diaré. Men føler veldig på å være hjemme uten grunn.

HI

Skrevet

Hold deg hjemme! Jeg fikk verste omgangssyken i manns minne pga kolleger som skulle være så "oppofrende" å gå på jobb til tross for sykdom :/ De smitter jo gjerne ned hele staben!

Skrevet

Hadde du vært min kollega, hadde jeg blitt pissesur på deg dersom du stilte opp på jobb! Du HAR hørt om 48.timersregelen? Hold deg hjemme!!!

Skrevet

Du bør være hjemme, og om noen mener du er for frisk til å ha fri, så driter du i det...

På jobben hos meg så vet jeg at veldig mange kommer på jobb mens de er syke, med det resultat at flere blir syke.

For min del så har jeg to unger som absolutt er nok syke, så jeg trenger ikke smitte fra kontoret også.

Skrevet

Du bør være hjemme, og om noen mener du er for frisk til å ha fri, så driter du i det...

På jobben hos meg så vet jeg at veldig mange kommer på jobb mens de er syke, med det resultat at flere blir syke.

For min del så har jeg to unger som absolutt er nok syke, så jeg trenger ikke smitte fra kontoret også.

Enig med deg. Jeg synes ellers det er de som sleper seg på jobb med magesjau og smitter halve staben, som er flinke til å påstå at det er de andre som ikke tar nok vitaminer og passer på helsen sin, og derfor bare kan skylde seg selv når de blir syke.. ;).

For det har naturligvis ingenting med at de har dratt syke på jobb å gjøre.

Skrevet

Høres ut som jeg får holde meg hjemme. Ble veldig usikker siden jeg ikke kan huske sist jeg hadde dette og siden jeg ikke flyr på do hele dagen. :) kanskje 2-3 ganger.

Overholder alltid fraværsregelen i bhg, bare så det er sagt :)

HI

Skrevet

Hold deg hjemme med god samvittighet :) Du får bare tenke som så, for å føle deg bedre, at du slipper å få sure kommentarer om du skulle vært uheldig å smitte andre på jobben ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...