Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Eller som har erfaring med rasen? Synes de er så nydelige, og ønsker meg veldig en, men vet ikke om tiden strekker til - så foreløpig drømmer jeg meg bort i valpekull etter valpekull som legges ut for salg;)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 JAA!! Vi er lykkelige Whippet eiere! En hannhund på 2 år som er så rolig, stille og barnekjær De er jo kjent for å være rolige og harmoniske. Blitt brukt som terapihunder også.. Topp rase! Sunne og friske linjer har de også! Anbefales!!! Har bare positive ting å si om rasen, av erfaring av andre raser har familien min hatt engelsk bulldog ( mye veterinærbesøk og lav alder, ene ble 2 år og andre 6 år, men mye god harmonisk hund ), bichon frise ( to stk, veterinærbesøk pga øyne med begge, den ene ble 3år den andre 12år) og en yorkshire terrier, 2 år, og rolig og fin, men for liten til å være i en småbarnsfamilie spør du meg.. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Å, sÅ heldige dere er:) Er den mye alene hjemme? Og evt hvordan gÅr det? Hos oss vil en evt hund bli alene maks 6 timer pr dag fire dager i uka
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Den er hjemme alene ja, men ikke så mye.. Jeg har hjemmekontor og barna går 60 % i bhg.. Men når vi er ute av huset kan det bli i ca 6-8 timer og han klarer seg fint. At en hund er hjemme alene 6 timer er jo normalt. Det normale er vel 8 timer mtp en arbeidsdag.. Så det er ikke noe problem om du venner hunden til å være alene hjemme.. Livet er hvertfall helt herlig med en Whippet i hus, de sier jo at de som har en Whippet gjerne får seg to! Så gode er de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå