Gå til innhold

2,5-åringen onanerer med masasjeapparatet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal vi håndtere dette korrekt?

Kort fortalt - jeg har et massasjeapparat som primært er laget for å massere rygg og kropp - den kan også helt utmerket brukes til å massere spesielle områder. Nå har min datter på 2,5 funnet dette apparatet i nattborsskapet, og har i lengre tid villet bli massert. Vi har ikke laget noe nummer ut av dette - det er jo et massasjeapparat.

Hun ber gjerne om å bli massert, men de siste dagene har hun også inkludert at hun vil bli massert nettopp der nede. Pappan ble pinlig berørt når hun spurte ham og overhørte det hele. Så jeg var forberedt når spørsmålet kom til meg i dag.

Jeg sa at mamma og pappa kan massere henne på ryggen og hodet og lårene osv, men akkuratt der måtte hun massere selv, og det kunne hun gjøre når hun var alene, men at det er helt i orden å gjøre om hun vil det.....

Hadde liksom sett for oss at vi måtte ta praten en gang, men ikke samtalen om å bruke slikt utstyr....

Tips til hvordan vi skal gjøre dette? Er det helt feil å la henne holde på med massasjeapparatet (den ser på ingen måte ut som noe snuskete....) .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om jeg hadde lagt vekk det massasjeapparatet jeg. eller.. usikker. litt tidlig å begynne med apparater for onanering når hu er 2,5 år? vanskelig.

Skrevet

Er det ikke like greit å gjemme det bort da`? Det er vel uansett ikke det store massasjebehovet hos en 2,5 åring.

Det hadde jeg gjort i alle fall..

Si det ble ødelagt og gikk i søpla.

Skrevet

Hadde kanskje lagt det bort, ja.

Men synes det er flott at dere ikke gjør noe drama ut av det. For jo mer dere har en rolig holdning, jo mer unngår dere jo at hun skal føle noe skam over det :) :)

Skrevet

Ehhh ja.... Selvfølgelig er det ikke riktig! Om dette apparatet er i bruk for å massere rygg og skuldre så skal selvfølgelig ikke det brukes nedentil av datteren din! Og om du i tilegg har brukt den nedentil så blir det bare ekkelt å la hun bruke det!

Skrevet

Synes det er flott at dere ikke gir henne noe skamfølelse over det :)

Men jeg ville nok kanskje gjemt det bort likevel.. Barn utforsker ofte seg selv helt fint uten apparater ;)

Skrevet

Er forresten kjempe fint at dere ikke lager noe stort nr utav det, og at det er noe som er helt greit å gjøre når man er alene MEN at man da ikke bruker ting som andre bruker til noe annet...

Anonym 20:28

Skrevet

HI her.

Jeg har forsåvidt ikke brukt dette til andre ting - men jeg ser absolutt at det kan benyttes til dette. Jeg har gjemt unna mine lekesaker.

Nå bruker jeg det til massering og det har hun også - og hun spør om å bli massert. Det har jo da til nå vært helt i orden. Det blir da så rart at det plutselig blir borte.... og så har jeg jo flere har alle gått i stykker.... forøvrig så er det enda ikke noe uhygienisk over dette, for det er med både pysj og bleie på, så det er ikke et problem enda - men kommer selvsagt raskt nok...

jeg syns dette er vanskelig jeg altså...

Skrevet

Jeg heller mot å gjemme det bort, som sagt.

Ville jo vært et forklaringsproblem hvis hun gikk i barnehagen og fortalte at hun får lov å bruke mammas leketøy til å massere mellom bena. Eventuelt forteller det høyt på butikken. Det kan bli rabalder.

Jeg vet du ikke bruker det som "leketøy", men jeg ser for meg at det kanskje er et ord som et barn ville bruke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...