Gå til innhold

Jeg er god nok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke perfekt, men jeg er god nok! Ungene mine bor i et ganske ryddig og reint hus. Noen ganger formerer hybelkattene seg fortere enn vi klarer å få has på dem, men ikke så ofte. De får sunn og næringsrik mat, ofte laget fra bunnen, men innimellom blir det halvfabrikata.

De har reine og hele klær, noen ganger passer fargene sammen, noen ganger ikke. De fleste klærne er arvet... Ikke fordi vi må, men fordi vi liker gjenbruk.

De har gode senger å sove i, og noen ganger sover de hele natten, noen ganger ikke. Når det har vært baluba hele natten med alle 3, så har jeg kort lunte og kan rope og hyle litt. Det er ikke hver dag.

De vet at jeg er glad i dem, de vet hvor grensene går i hjemmet, de får mye oppmerksomhet og kjærlighet, men ikke hele tiden. Noen ganger må de kjede seg litt også fordi mor og far har annet å gjøre.

De får være med på turer, på aktiviteter og kulturarrangementer, men ikke hver dag. Vi koser oss hjemme iblant også.

Vi gjør som vi mener er best for våre barn, og så lenge naboen ikke bedriver omsorgssvikt eller verre, så legger vi oss ikke i hva de gjør, for de er heller ikke perfekte, men de er gode nok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også god nok! Og jeg er opptatt av at jeg skal finne små hverdagsgleder å være takknemlig for, sånn at jeg kan sette verden i perspektiv...

Skrevet

Jeg er også god nok! Og jeg er opptatt av at jeg skal finne små hverdagsgleder å være takknemlig for, sånn at jeg kan sette verden i perspektiv...

Skrevet

Synes denne fortjener en liten dytt:)

Skrevet

Dytter litt på denne, jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...