Gå til innhold

"Mamma, kan æ få baconsex?"

Anbefalte innlegg

Gjest Miryks
Skrevet

Holdt på å dø litt, sånn egentlig.

Hun mente så klart baconsnacks, men ikke alt som er like lett å uttale (o:

Noen feiluttalte gullkorn fra deres barn dere vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja jeg sliter med en ettåring som lærer seg å snakke om dagen.

Han uttaler uten unntak "sitte" som "fitte".

Veldig greit å være i nærheten da når det er andre folk der slik at man får avverget misforståelsen.

Skrevet

Vesla kalte konsekvent Kaptein Sabeltann for Kaptein Satan (What to do liksom?).

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hahaha!! ;)

Her for ikke så lenge siden så sitter datteren min og spiser Sarafi yoghurt, den med bilde av apekatt på. Hun peker på apekatten og sier "Se! apepus". "Apekatt", sier jeg, men da rister hun bare på hodet og peker på katten. "Katt. Pus" og så peker hun igjen på apen på yoghurten og sier "Apekatt. Apepus"

Logisk, ikke sant? :D

Skrevet

Uff, ja jeg sliter med en ettåring som lærer seg å snakke om dagen.

Han uttaler uten unntak "sitte" som "fitte".

Veldig greit å være i nærheten da når det er andre folk der slik at man får avverget misforståelsen.

Husker ei venninne hadde samme problem med dattera som alltid forveksla s med f. og sa til ei dame som kom på en gang de tok buss "du fåkke fitte her"

Skrevet

He he, den var gull:)

Skrevet

Her tidligere idag skulle vi leke "pikkpikk". Dere vet, sånn man gjør når man går ut på tur, sitter på et teppe og spiser mat..

Skrevet

Guttungen går til fypsykopaten.....fysioterapaut

Skrevet

Sønnen min på 4,5år sier hver søndag når barnetv er over at han vil se nyhetene og når jeg sier at det ikke er nyheter på søndager, så får jeg i forklaring "jammen mamma, du vet det jeg nesten ikke klarer å si". Det han mener er Newton :)

Skrevet

Sønnen min spurte onkelen sin : onkel , liker du sex?

Onkel begynner å le og svarer ikke. Gutten spør igjen, liker du sex?

Fortsatt ingen svar fra onkel, så gutten utdyper, du vet sånne med

sjokolade:-)

Så det han egentlig lurte var om onkel hadde sjokoladekkjeks i sekken :-)

Gjest Morn du
Skrevet

For noen år siden hadde vi besøk av en gutt ca 12 år. Kjente han ikke, første gangen vi så han. Da han sa Jeg ser dere har sex her, måtte jeg spørre om han kunne gjenta. Etter å ha tenkt meg om skjønte jeg at han mente kjeksen som sto på bordet...

Skrevet

Her tidligere idag skulle vi leke "pikkpikk". Dere vet, sånn man gjør når man går ut på tur, sitter på et teppe og spiser mat..

Min kalte også piknik for "pikkpikk" ;) Vi har hatt maaaange "pikkpikker" på stuegulvet!!

Skrevet

Da datra mi var mindre skulle besøke en familie der to i familien het Erik og Magnus. Hun sa pikk og mangemus :-)

Skrevet

Kaptein Satan (kaptein sabeltann)

Fittekaker (fiskekaker)

Fittetang (fiskestang)

Ja, det ble en del morsomheter til eldste lærte å si fisk skikkelig:P

Mamma, jeg vil ha sæks!! (betyr selvfølgelig jeg vil ha kjeks! ;))

Skrevet

Hos oss leker junior Stein,sex,papir!:)

Skrevet

Min venninnes datter kom gledesstrålende hjem og fortalte at hun hadde fått en dong i hakket av tante.

Det var da en dongerijakke :)

Skrevet

Min yngste gutt var veldig glad i leppebæsj med sugkuk da han var liten... Og det betyr da leverpostei med sur agurk. ;)

Og han tørket seg med handkuk = handduk = trøndersk for håndkle, evt. honkle.

Skrevet

Hi hi hi....Husker da eldstejenta vår var rundt 2 år så hade hun en periode hun var opptatt av Kaptein Sabeltann...men hun sa Kaptein satantann...og hun kalte alle gutter for satantann....;)

Så en dag vi var på småbarnsbading så var det noen eldre damer som skulle i bassenget etter oss før vi var ferdige i garderoben og dattera mi snakket i ett kjør om satantann... jeg var overbevist om at disse gamle damene ble litt betenkte over ordbruken, for dem så hørtes det nok ut som hun bannet....;)

Skrevet

Hehe nevøen min sa også "satan" til Kaptein Sabeltann.

Min 1 åring kaller en i barnehagen som heter Lukas for "dass" hehe..

Skrevet

Kaptein Sabeltann = Kabel Satan

Skrevet

Min datter forvekslet alltid "gotteri" og "batteri", så hun gledet seg til lørdagene for da da hun fikk "batteri".

Forøvrig fant hun en død mus en gang, og mente vi måtte skifte batteri i den... Hehe...

Skrevet

Min snart to-åring sier pikk til fisk. :P

Skrevet

Da datteren min var liten var favorittmiddagen hennes fiskeboller, og hun skrek ofte i butikken at hun ville ha det. Problemet var at hun uttalte det fitteballe...

Skrevet

Min datter forvekslet alltid "gotteri" og "batteri", så hun gledet seg til lørdagene for da da hun fikk "batteri".

Forøvrig fant hun en død mus en gang, og mente vi måtte skifte batteri i den... Hehe...

Søt :)

Skrevet

Min lille nevø kunne ikke si onkel. Istedet sa han ronke-knut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...