Gå til innhold

Det er gulp OVERALT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har gulpa opp absolutt alt idag og nå i kveld er det helt ekstremt!

Gulpestrålen står ut av ho og jeg er dekka av gulp, mannen er dekka, ungen har vært dekka, sofaen er dekka og babygymmen er dekka.

Blir gal snart!

Ho har gulpa helt ekstremt hele tiden (ho er 5 mnd.). Jeg har prøvd å si det til helsesøster og leger, men alle sier det er helt normalt siden ho går opp i vekt, men det kan da ikke være normalt at ho gulper og gulper og gulper.

Har prøvd ALLE morsmelkerstatningene på markedet og alle gulper ho like jævlig av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å kutte ut melk? Hadde en gutt som gulpet sånn som du beskriver, og han har melkeallergi. Det hjalp veldig å gi erstatning uten kumelk istedet. :)

Skrevet

Helsesøstra sa at det var garantert ikke melkeallergi fordi ho gikk opp i vekt -.- Ho har tilogmed vært sånn når vi har vært på kontroller!

Skrevet

Det er bare tull. Gutten min la godt på seg han også! Har du snakket med fastlegen?

Skrevet

Har nevnt det for fastlegen også ja og han sa det var normalt. Når hun var lagt inn på sykehuset i jula spurte jeg også leger og sykepleiere om det der, men de sa også at det var normalt

Skrevet

Det sa de til meg også, dessverre. Min gutt fikk kraftig forstoppelse da han var 3 mnd, og det var slik vi begynte på melkefri diett. Da ga han seg veldig med gulpinga, så det er verdt et forsøk altså, men skjønner det er vanskelig når du ikke blir hørt. :(

Skrevet

Min ene gutt gulpet også sånn og det ga seg når vi gradvis gikk over til fast føde da han var 6mnd. Gulping er normalt så lenge de legger på seg normalt og det ikke virker som de har noe ubehag utenom gulpingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...