Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #26 Skrevet 18. mars 2012 Leif Kjell Gunnar Harald Nils Knut Torbjørn Herbjørn Tor Tore Ola
Mams..snart 3 Skrevet 18. mars 2012 #27 Skrevet 18. mars 2012 Ola, Jens, Alfred, Gustav, Laurits, Aksel, Hans, Nils, Monrad,
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #28 Skrevet 18. mars 2012 Christian, Håvard, henrik, Greger, Ola, johan, jon, Hall, Espen, Peter, Kristoffer, Arne, ådne, Ivan, pål
trestjerner Skrevet 18. mars 2012 #29 Skrevet 18. mars 2012 Jeg kommer fra ei slekt som har vært bønder i flere hundre år. Pappa er siste generasjon. Ramser opp fra vår slekt. Nils Ivar Jakob (gått igjen i flere generasjoner) Håkon Johannes Martin Alf Sigurd Anders Alfred Personlig har jeg sans for Jakob og Alfred. Hade vært artig å høre om noen av alle forslagene du har fått på forumet blir vurdert ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #30 Skrevet 18. mars 2012 Severin Syver Sivert Sigurd Gudbrand Arnt Peder Guttorm Knut Kåre Arne Birger Bernt Dagfinn Edvin Fridtjof Helmer Ingolf Leif ...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #32 Skrevet 18. mars 2012 Konrad Hilmar Asbjørn Einar Sigvald Kjell Sigurd Torgeir Klaus Jomar
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. mars 2012 #33 Skrevet 18. mars 2012 Idar Joar Halvdan Odd Øystein Sigmund Hilmar Walter Herman Asgeir Joralf Hartley (!) Gøran/Jøran ...var/er alle vanlige navn her på landsbygda i Trønderland...
elskerlivet Skrevet 18. mars 2012 #34 Skrevet 18. mars 2012 Ingebrigt Terje Haakon Kåre Olav Sverre Knut Ola Svein Håvard Gudmund Arnstein Sigvart Hugo Bjørn Eirik
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 18. mars 2012 #35 Skrevet 18. mars 2012 Vel.. Det finnes mange gamle og trauste navn, som også er veldig fine, men som ikke annenhver smårolling har skrevet på innsiden av regntøyet.. Johannes Håkon Jakob Henrik Peder Theodor Fredrik Ja, der har du mine favoritter av den typen navn, i tilfeldig rekkefølge. Kjenner personlig til menn med alle de navnene, flere av dem bønder fra en generasjon og to over meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå