Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg og Mannen hadde en krangel her om dagen og da sa han noe som har satt spor i meg. Han sa at "Hold nå den jævla svære kjeften din, jeg får vondt i hodet" Da svarte jeg. Ta deg en paracet da! Da var han frekk nok til å si " Det finnes ikke nok Paracet i verden til å kurere en hodepine som deg" Hva synes dere om dette utsagnet fra dusten?
Gjest Ziva Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Jeg blir så rappkjefta igjen så svaret hadde vært : å joda, pakk kofferten og stikk.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Ikke spesielt trivelig sagt, men jeg kunne finni på å sagt det samme... Blir ikke helt saklig når temperatuern blir høy... ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Enten så har du en slitsom stemme eller så maser du så jævlig at det er til å få hodepine av
Gjest Ziva Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Komunikasjon er nok stikkordet her. Prøv å få satt dere ned og få pratet ut om ting. Høres ut som om det er noe som bør luftes og prates ut om.
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Hadde foreslått amputasjon jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå