78girl Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Vi har en datter på snart ett år, og pappa er nå hjemme i permisjon. Han er kjempeflink, men trives ikke helt....vet noen om det er mulig å endre til fleksibelt uttak, nå som han allerede er i full permisjon?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Om man skal endre på pappapermen så må det gjøres før mor sin perm er ferdig
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Neida, pappa kan endre fra måned til måned om han vil han, ikke noe problem det. Nav trenger bare beskjed før den 20. i måneden så de vet for hvor mange dager de skal betale ut foreldrepenger. Mannen min gjorde det sånn, jobbet alt fra en til fire dager i uken, litt variert fra uke til uke. Nav hadde ingen problemer med det i det hele tatt. Men det kan jo hende arbeidsgiveren har et problem med det da, de har vel satt inn en vikar for mannen din?
78girl Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2012 Hei! Oj - er det virkelig så greit, Anonym 18.13? Han begynner i ny jobb, i samme bedrift, etter permisjon, og de tar nok gjerne i mot litt hjelp før egentlig oppstart! Nå ble jeg glad - vil ha tilbake blide mannen min, ikke den halvmugne slitne. Jeg jobber skift, så bør gå fint å kombinere... Ringer NAV på mandag....tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå