Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Har en liten gutt på snart tre mnd som plutselig ut av intet får ordentlige hyleannfall, og han spenner seg i bue bakover og er pinnstiv.. tenkte jeg skulle ta han til noen son Kæn se på ryggen/nakken om han har problemer pga feil der... Koster det noe om en ikke går VIA lege?
bitthen Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Anbefaler ikke kiropraktor. Min måtte legges inn på barneavd etter noen besøk til en hardhendt kiropraktor. Bruk manuell terapeut som er utd til å behandle babyer.:-)
bitthen Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Kiropraktor koster 500 første gang, så 300 resten. Fysio gjennom komm avt er gratis mens manuell ter koster 100 ca.
78girl Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Jeg brukte kiropraktor på frøkna mi, hun hadde lett kolikk og var litt stiv. Gikk til ei som bare behandlet babyer....hun var super! Brukte lette trykk og frøkna bare koste seg, etter første behandling sov hun for første gang med hodet motsatt vei av hva hun pleide. Første time kostet ca 700,- og påfølgende var vel ca 350 pr gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå