Gå til innhold

Kontakte legevakten ikveld eller vente med jordmor til i morgen?


Blabb00

Anbefalte innlegg

Har smått hatt litt menssmerter i helgen, og istad når jeg var på toalettet var det blodig/ grå utflod..

 

Hva mener dere? Er i uke 15 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ringte til legevakten, men fikk beskjed om å ta kontakt med jordmor i morgen tidlig. For det var ikke noe de kunne gjøre uansett.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde egentlig ringe føden synes jeg. Legevakten er nok ikke til å stole på. Vet om flere som har forholdt seg til legevakt og det holdt på å gå galt. Føden kan sine ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed (har hatt flere blødninger) om at jeg etter uke 12 skulle ringe føden. Ville absolutt ringt dit!

 

Bra du fikk komme inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Ting går som regel bra,men alltid greit å få det bekreftet at det er bra med spiren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for lykkeønskningene, jenter :)

Legen fant ikke ut noe galt.. Så jeg tar kontakt med jordmor i morgen tidlig..

Fortsatt god kveld til dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da :) Har tittet innom he rofte ikveld for å se om du skriver. Ta med med ro til imorgen. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hÅper det gÅr bra med deg og babisen gressenka, er sÅ fælt Å oppleve noe slikt :( Det var ei jente som skrev et innlegg her inne for noen uker siden og hun hadde opplevd det samme som du gjør og da var det bare et blodkar eller noe slikt, og alt var bare fint i magen:)

Krysser fingrene for dg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på telefon fra sykehuset nå om å forhåpentligvis få komme inn på ultralyd idag :) Natten har ikke vært så værst. Men jeg har fortsatt skikkelig vondt i magen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare at livmora utvider seg og strekker på seg da? normalt å få litt vondt av det og i eggstokkene... Og når man er gravid så er alt av blodårer i livmortabben ekstremt skjøre, og har lett for å sprekke som gjør at blødninger kommer..

 

Men tvi tvi på at alt går bra! kysser mine fingrere... Håper å få høre hvordan det gikk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) det blir ultralyd i morgen. Ikke livmoren som strekker seg nei, for det er ikke slike smerter jeg har nå. Blir fint å få se om alt er i orden. Så krysser fingrene for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fælt at du ikke har fått ul enda! Hvilket sykehus er du på? Jeg har jo blitt sendt fra legen til sykehuset ørten ganger i begge svangerskap, men alltid rett ned på ul på sykehuset i Fredrikstad. Lykke til da. Krysser fingrene for deg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...