Gå til innhold

Beste jukse app på android til wordfued--

Anbefalte innlegg

Skrevet

spiller med noen og jeg vil vil vil vinne :) hva er den beste?

Videoannonse
Annonse
Gjest uni kum
Skrevet

Er da ikke morsomt når man jukser.

Skrevet

Hvorfor vil du vinne ved å jukse?? Man vinner ikke da vettu ;)

Skrevet

Tror det er mange som jukser. Blir så sur når det legges ord som ikke finnes i ordboka, og de blir godkjent! Finner raskt ut hvem jeg ikke gidder å spille mot ;) For jeg gidder iallefall ikke å prøve på mange rare kombinasjoner i tilfelle de går...

Gjest uni kum
Skrevet

Tror det er mange som jukser. Blir så sur når det legges ord som ikke finnes i ordboka, og de blir godkjent! Finner raskt ut hvem jeg ikke gidder å spille mot ;) For jeg gidder iallefall ikke å prøve på mange rare kombinasjoner i tilfelle de går...

Jeg jukser ikke, men jeg har lagt ut noen "rare" kombinasjoner som faktisk har gått... Har jeg ingen åpenbare ord, hender det jeg prøver litt og blir stadig overrasket. Men så er det ord som er vanlige også som den ikke godtar. Mon tro om de har rettet opp i dette litt nå?

Skrevet

Jeg gjør også som uni kum hvis jeg sitter fast. Har fått til mange ord på den måten. Jeg gidder ikke å jukse, det gir meg ingen glede, og jeg hadde blitt både fornærmet og lei meg dersom noen hadde beskyldt meg for å jukse.

Skrevet

Det er ike juks å putte inn rare kombinasjoner. Det er jo bare å prøve seg frem, og plutelig blir det godkjent :-) Og det er da likt for alle.

Nå er jeg så WF nerd at jeg faktisk noterer på en lapp hvilke ord som funker da, men skjønner jo at ikke alle gidder dt. Men JUKS det er det ikke.

Dusteapper derimot. Det er lavmål det. Man jukser ikke i et spill.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Juks er for pingler! men ja, mange rare ord man kan trykke seg frem til. jeg fikk over 800 poeng på et ord på random brett, for jeg hadde så dårlige bokstaver at jeg bare Trykka meg frem. Og det gikk! Uten juks;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...