Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg leier hus på gård og fikk for en tid tilbake ny huseier da gården ble solgt. Her tidlig på morran idag tikka det inn en litt sint melding om at han ikke hadde motatt husleie ennå. Jeg måtte glise litt for meg selv for hvilken menneske oppdager ikke at det tikker 7000kr inn på kontoen hvis de virkelig trenger disse penga som han påpekte at han gjør. Jeg sendte en melding tilbake at jeg ikke kunne skjønne hva som da hadde skjedd fordi den var betalt 25 i sist mnd (skal være betalt 1 hver mnd så en ukes tid før forfall) og om han vil kunne jeg komme bort med utskrift av betalingen når jeg hadde stelt meg. Fikk en beklagelse en halvtimes tid senere og beskjed at han så det nå. Men istad når jeg og unga var ute og han gikk forbi med hunden så fikk jeg verdens spakeste hei og han så knapt opp fra bakken mens han snakka til meg. Og han er normalt sett en veldig sånn frampå her er jeg person. hehe tror han er litt flau ja.
Edelweis Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 hehe.. noen er litt snare med å sende sinte meldinger skjønner jeg
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Ja å sjekke nettbanken først hadde jo vært greit hehe Men var jo litt moro å se den ellers så tøffe i trynet fyren ikke tørre å se på meg en gang . Regner med at det er tilbake til normalen i morgen. HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Tenker vel heller du overfortolker den meldingen du fikk enn at han var så veldig sint i utgangspunktet. Hvem er det som godter seg så mye å ha rett i en så liten misfoståelse?
Gjest Miryks Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Skjønte ikke helt vitsen med dette innlegget, jeg....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Poenget var vel at jeg syntes det var litt morosomt så jeg ville dele det med noen. Og siden jeg ikke har venner eller familie så ble det her. Men jeg er vel muligens et grusomt menneske som syntes det var litt moro da. Så beklager så mye. HI
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 Ja Gud for er grusomt menneske du er HI, tenk på maken( ironi) Hehe ja kan tenke meg han ble litt flau ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå