It's all about me Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Fornøyd? Står mellom den og S II, men heller mote Note'n. Skal ta en nærmere titt på begge i butikk imorgen.
SpirenMin Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Fornøyd? Står mellom den og S II, men heller mote Note'n. Skal ta en nærmere titt på begge i butikk imorgen. jeg vurderte også de to, endte opp med S II, er veldig glad for det nå. Noten er jo diger, vanskelig å håndtere den. Ellers er de jo veldig like :-)
It's all about me Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2012 Takk. Ja de er veldig like, men å kunne skrive for hånd og skriftgjennkjenning på Note'n frister veldig. Hmmm.
SpirenMin Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Hvis det er noe du kommer til å bruke, så er jo det en fordel ja. For min del hadde det ikke hatt noe å si, da jeg ikke hadde kommet til å bruke det. Har en app til S II'en, som gjør at ordboka i telefonen lærer seg språket mitt. jeg skriver jo dialekt i meldinger og på facebook, og da lærer den hele tiden nye ord. Nå kan jeg snakke helt dialekt uten at den stadig vekk endrer mine nordnorske uttrykk til intetsigende, tilfeldige ord (Vasketua blir for eksempel basketak, forfær (overrasket) blir forførende, hærslig (ekkel) blir Horten (!!), osv, på sambo sin iPhone)
It's all about me Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2012 Noen flere erfaringer idag?
bitthen Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Nei' men jeg fikk samsung galaxy tab. Med mannen min i går så jeg skulle ha nett og musikk og bedre leseopplevelse mens jeg var på sykehuset. Som fødselsgave på forskudd liksom. Dette skrev jeg kun for å skryte, og jeg er fornøyd - men har ikke no særlig sammenligningsgrunnlag da, hehe:-)
It's all about me Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2012 Vært og sett på begge nå, men er fremdeles like forvirret Argh, skal jeg safe og gå for S II, eller la meg friste av å prøve Note??? Den var litt stor, men det kan da også være en vanesak. Det var jo en gang i tiden at vanlige Smart Phones virket store også.
SpirenMin Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Hehe, ja for min del var overgangen kjempestor fra min lille, snertne Sony Ericsson til SII'en, som da hadde den største skjermen av alle smarttelefonene. Du blir nok vant til størrelsen på Noten også, og hvis det ikke plager deg at du nok ikke får den i lomma, eller at du må bruke to hender for å bruke den, så er det nok et supert alternativ. nesten som en mellomting mellom smarttelefon og nettbrett!
It's all about me Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2012 Hehe, ja for min del var overgangen kjempestor fra min lille, snertne Sony Ericsson til SII'en, som da hadde den største skjermen av alle smarttelefonene. Du blir nok vant til størrelsen på Noten også, og hvis det ikke plager deg at du nok ikke får den i lomma, eller at du må bruke to hender for å bruke den, så er det nok et supert alternativ. nesten som en mellomting mellom smarttelefon og nettbrett! Nå har jeg Sony Ericsson X10 som er like stor som S II, men litt tykkere. Så S II er liten og nett i mine øyne
SpirenMin Skrevet 19. mars 2012 #10 Skrevet 19. mars 2012 Hehe da er jo ikke det noe du trenger å bekymre deg over. Jeg er så rar når det kommer til mobiler, den forrige hadde jeg i nesten 5 år! Den før det hadde jeg i 6 år... Blir så glad i mobilene mine, så jeg får nesten litt kjærlighetssorg når jeg må bytte dem ut! Jeg prøvde meg med en iPhone for 1,5 år siden, men den klarte jeg bare å ha i et par uker, så måtte sambo overta den. Jeg gikk tilbake til sonyen min, og tynte enda ett år ut av den. Så var jeg bare nødt til å bytte, og da jeg spurte i mobilbutikken om de ikke hadde en "vanlig" mobil med musikkspiller og godt kamera, så ble han nesten litt ufin og sa at det bare er bestemødre som ikke har smarttelefon nå til dags.. Så jeg krøp til korset og skaffet meg det.. Men ikke i den butikken!! Det hører meg til historien at jeg ikke angrer ett sekund på at jeg valgte SII'en, men jeg savner fortsatt den gamle
It's all about me Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2012 Leter fremdeles etter erfaringer jeg.....men kanskje litt sent på kvelden nå....
dincene Skrevet 21. mars 2012 #13 Skrevet 21. mars 2012 Jeg skulle tatt den nyeste av dei Mannen har Note og ser ut at han er fornøyd med den. Jeg har jo ikke brukt så mye men det er jo sant at den er stor. Men skal man ikke ha i lomma så går det nok bra. Man går jo med ei veske/sekk sikkert uansett.
It's all about me Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 22. mars 2012 Da tror jeg at jeg går for Note. Det blir bra det, blir det ikke?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå