Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Skal lage en rett. Egentlig består den av 1 glass salsa, en boks cremefraiche, karri krydder, og pepper. Men vi har bare seterrømme i hus.. Har laget det før ved og varme det forsiktig opp i panne (Denne sausen) men nå har jeg tenkt til og kutte poteter i skiver, blande det med sausen, ha det i ovnen og legge kotelettene oppå.. Noen som vet om den kommer til og skille seg e.l når den står 20 min i ovn?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Den skal jo ikke det. jeg skal også lage koteletter i dag... lyst å dele oppskriften..? jeg hadde tenkt å bruke en av oppskriftene fra den tråen i går med kotelettopskrifter.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 1 Boks creme fraiche 1 glass salsa karri krydder pepper aromat salt koteletter poteter Jeg koker potetene først og kutter de i båter når de er avkjølt. Bruner kotelettene godt. Blander salsa, creme fraiche, karri, aromat og pepper i en form, heller potetene oppi og rører, deretter legger jeg bare kotelettene oppå og har de inn i en ovn på 175 grader i 20 min. Dette er så utroolig godt! Må prøves HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Skriv hva du synes om det etterpå da Supert #4, men nå fikk jeg samboeren min til og kjøpe creme fraiche på bensinstasjonen Men da vet jeg det om det en annen gang skulle være krise HI
turbooglykkelig Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Seterrømme går fint - lettrømme og naturell yoghurt skjærer seg. Hilsen hobbykokk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå