Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 For litt over en uke siden kom samboeren min gjennom 4 år hjem og sa at det er slutt.... Han hadde miste følelsene for meg og syns ikke det var mer å kjempe for! Jeg knakk selvfølgelig sammen fordi jeg vet at vi har hatt våre problemer, men jeg har trodd at vi var verdt å kjempe for da vi har et barn sammen, nytt hus, jeg er snart ferdig med utdanningen min og vi har jo faktisk hatt det mye bra sammen også selv om vi har kranglet innimellom... Jeg tok med meg barnet vårt og reiste til foreldrene mine hvor jeg ble fra fredag til tirsdag. Han ville ikke snakke med meg på tlf eller svare på meldinger, noe som kanskje gjør ekstra vondt. Han gikk med på å bli med på samlivsterapi på fredag og da fikk vi snakket begge to uten krangling. Dette syns jeg var godt, og sa der at han ikke har stengt døren, men han trenger litt tid for å finne ut av følelsene sine. Det gjorde godt å vite at det fortsatt kan være en sjanse, men det er veldig tøft å leve i uvisshet... Jeg kjemper hver eneste dag med små ting for at han kan få følelsene tilbake. Jeg fikk beskjed av samlivsterapauten at jeg ikke skulle bry meg om hva samboeren min tenkte, men at jeg skulle kjempe for mannen min hvis jeg ville ha han... Jeg er blid og fornøyd uten at det blir falskt, jeg spurte om han ville spise middag alene sammen med meg i går og det gjorde han. Da vi hadde lagt oss tok han plutselig initiativet til sex, men så sa at han var usikker på om det va så lurt. Han ville ikke at jeg skulle føle meg utnyttet hvis det ikke blir noe mer av forholdet vårt... Jeg vil jo ha all nærhet jeg kan få, og vi hadde sex. i dag "angrer" jeg og føler kanskje at han har hatt sex uten følelser for meg, noe som egentlig er vondere enn jeg trodde. Alt jeg vil er å kjempe for forholdet og at han skal få tilbake de gode følelsene for meg, men hva skal jeg egentlig gjøre? Hvis noe har noen gode råd og tips tar jeg i mot med stor takk! Jeg vil kjempe for mannen min!
<3 O&O <3 Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Har ingen tips og råd, vil bare gi deg en trøsteklem og si lykke til.....
Bentix Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Lykke til og håper det ordner seg for deg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå