Gå til innhold

android tlf-dataroaming for å motta mms???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden trodd at jeg måtte ha dataroamingen slått på for å motta mms, men nå hører jeg at flere aldri bruker denne, men tar imor mms alikevel. Hva må jeg gjøre for å ta imot bilder uten å måtte slå på dataroaming hver gang jeg mottar en mms???

Vet ikke om type mobil betyr noe, men har en samsung galaxy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder at man har på wi-fi eller mobilnett.. dataroaming bruker jeg kun i utlandet hvis Må på nett. Har du ikke trådløst hjemme? Får å sette på mobilnett går du på innstillinger, mer, mobilnettverk og bruk pakkedata.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg må ikke ha nett på for å motta heller, jeg...

Skrevet

Nei det er sant.. man burde få mms bilder uten nett..

Skrevet

Har samme tlf og aldri brukt roaming. Har fått bildemld for det :)

Skrevet

Slet med å få mms i begynnelsen når jeg fikk telefonen. Samboer er ett teknisk geni, så han fikset det.. Han mener at mobilnett må være på...

Gjest Husfrua
Skrevet

Skal ikke trenge roaming nei.Du bruker bare vanlig nettverksmodus.GSM / WCDMA.Bruker du roaming kan du fort få deg en overraskelse hvis du glemmer skru den av på f.eks en svensketur etc.

Skrevet

Skal ikke trenge roaming nei.Du bruker bare vanlig nettverksmodus.GSM / WCDMA.Bruker du roaming kan du fort få deg en overraskelse hvis du glemmer skru den av på f.eks en svensketur etc.

Sjekka den og mobilen står på GSM/WCDMA (automodus) men nei... Irriterer meg grønn dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...