Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har hele tiden trodd at jeg måtte ha dataroamingen slått på for å motta mms, men nå hører jeg at flere aldri bruker denne, men tar imor mms alikevel. Hva må jeg gjøre for å ta imot bilder uten å måtte slå på dataroaming hver gang jeg mottar en mms??? Vet ikke om type mobil betyr noe, men har en samsung galaxy.
Pjuskesnusken Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Holder at man har på wi-fi eller mobilnett.. dataroaming bruker jeg kun i utlandet hvis Må på nett. Har du ikke trådløst hjemme? Får å sette på mobilnett går du på innstillinger, mer, mobilnettverk og bruk pakkedata.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Jeg må ikke ha nett på for å motta heller, jeg...
Pjuskesnusken Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Nei det er sant.. man burde få mms bilder uten nett..
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Har samme tlf og aldri brukt roaming. Har fått bildemld for det
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Slet med å få mms i begynnelsen når jeg fikk telefonen. Samboer er ett teknisk geni, så han fikset det.. Han mener at mobilnett må være på...
Gjest Husfrua Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Skal ikke trenge roaming nei.Du bruker bare vanlig nettverksmodus.GSM / WCDMA.Bruker du roaming kan du fort få deg en overraskelse hvis du glemmer skru den av på f.eks en svensketur etc.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 Skal ikke trenge roaming nei.Du bruker bare vanlig nettverksmodus.GSM / WCDMA.Bruker du roaming kan du fort få deg en overraskelse hvis du glemmer skru den av på f.eks en svensketur etc. Sjekka den og mobilen står på GSM/WCDMA (automodus) men nei... Irriterer meg grønn dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå