Gå til innhold

Verdi merker til BR leker, hva kan man bruke de til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er det? Skal man samle i maaaange år før man har samlet nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvert merke er verdt 1 krone, de kan du kjøpe leker i butikken for. Samle så mye du vil og veksle inn når du vil.

Skrevet

Hvert merke er verdt 1 krone, og du bruker dem til å betale med når du ønsker det.

Kan fint betale med merk om du ønsker det, eller vente til du har en haug med hefter.

Skrevet

Men andre ord bare lureri :) men hyggelig at de gir bursdaggaver til barna da.

Skrevet

Man får ett merke pr.25 kr man bruker i butikken . Hver fulle mappe inneholder 50 merker = 50 kr som man kan bruke på hva men vil i butikken.

Ikke mer lureri det enn coop, sas, og alle slike oppsamlingsmuligheter.

Skrevet

Ikke mer lureri det enn coop, sas, og alle slike oppsamlingsmuligheter.

hehe det er sant.

Skrevet

Du trenger ikke bruke de i butikken heller, du kan ta ut pengene om du vil.

Da jeg hadde et fullt hefte fikk jeg en 50-tapp i hånden jeg, trengte ikke handle for dem.

Skrevet

Men andre ord bare lureri :) men hyggelig at de gir bursdaggaver til barna da.

Lureri?

Hvordan kom du fram til den konklusjonen?

Har kjøpt flere ting gratis på den måten jeg. De sier: "Da ble det 199 krone". Og jeg leverte 4 hefter.....

Skrevet

Jo jeg mener at dette opplegget hvor man får litt utbytte av å kjøpe er en form for lureri, Det er så lite man tjener på det at det faktisk kan finne samme vare billigere et annet sted.

Skrevet

Helt enig med Hulda. Likevel har vi dette heftetmed over 50 kr i ;) Noen ganger har det falt seg sånn at det har passet best å handle på BR, så da tar vi med oss det vi får. Men lureri er det. Bare spør barna mine, de er klare og tydelige på det ;)

Skrevet

Jeg vil da ikke kalle det lureri.

Det eneste "lure" med dette fra butikkens side er at folk vil velge deres butikk å handle i om de uansett skal ha en leke. ;)

Om jeg feks skal ha en bursdagsgave til en 100-lapp,så går jeg på BR fordi jeg har et sånt hefte til min datter som jeg samler merker i. Det betyr ikke at jeg overskrider min 100 kr grense på gaven fordi. ;)

Og datteren min kan en dag få gå inn på BR og velge seg en leke,helt uten at vi må betale for den,ved å vise frem heftet sitt.

*vinn-vinn*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...