Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Hei! Dette er nok litt utenfor emnene som blir tatt opp her, men jeg prøver uansett=) Samboeren min og jeg vurderer å kjøpe oss hus, vi har møte i banken på tirsdag. Men i det siste har jeg hatt et par regninger som jeg har hatt vanskelig for å betale, de har derfor gått til inkasso. Jeg får lønning i morgen, og vil da kunne betale dem. Har ingen betalingsanmerkninger. Vil banken kunne se dette og nekte oss lån? Ser de inkassosakene, eller bare betalingsanmerkninger? Håper noen kal svare på dette. Takk!=)
Amygdala84 Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 De ser bare betalingsanmerkningene. Lykke til i banken!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Dere skal altså søke om lån, men har allerde uten lån vanskligheter med å betale for dere? Høres ut som at dere ikke bør ha lån!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Dette er en av de tingene banker ser før dem gir lån til kundene sine. Men det er å være ærlig med dem hele veien. Det hjelper ikke å skjule sånne ting for det ser dem uansett.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Hvis de sjekker kontoen deres og ser betalinger til inkassoselskaper teller det neppe positivt. Men utover det kan de ikke se det noe sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå