Gå til innhold

Converse sko til 35 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de høye converse skoa er veldig fine. Jeg er 35, men ,kler meg sprekt for alderen. Og ser også yngre ut enn det jeg er. Synes du det er fjortis med sånne sko eller kan jeg som begynner å dra på åra også bruke de? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

35 år? Uff, nei når man er over 28 så er det KUN fotformsko som gjelder. Forformsko, lange skjørt og allværsjakke.

Det står i "Aldersreglementet for klær". Jeg antar at du fikk det utdelt på din 29 års dag.

Skrevet

He he , takk for godkjennelsen ;-)

Skrevet

HEHE ja sånn er det når oss voksene blir så besviste på på merker at vi presser merker på de minste barna våre, at plutselig kan ikke voksene bruke det samme,

Converse sko er da for alle, du trenger jo ikke å kjøpe så skrikene farger, eller med kjmepe mønster.

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over... Jeg er selv 35, og digger Converseskoene mine :)

Skrevet

35 år og converse er kult :)

Skrevet

Jeg har slike og min svigerinne har mange. Eldste ungen har også slik, og syns ikke jeg er for gammel til å gå i slikt.

Skrevet

Selvfølgelig kan du gå med slike, men pass på å kjøpe noen gode såler å legge i da, du blir helt ødelagt i bena og ryggen av slike flate såler uten noen form for demping.

Utseende på skoene er helt greit for alderen, men du er definitivt for gammel til å gå i flate gummisåler uten å få vondt i kroppen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...