Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Har rett og slett gitt opp. Trålt nettet opp og ned i mange dager etter en fin kjole til bryllup, som passer en høygravid mage. Fant en fin kjole på Ellos av alle plasser, men til nesten 700,- Litt dyrt for èn dag og aldri mer bruk. Bekkenet mitt orker ikke å gå i butikker, inn og ut av prøverom, av og på med klær. Trodde vi gravide var like høyt stillt som de med flat, fin mage.. Jeg hadde det en gang, akk ja...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Om du mener at 700,- er dyrt så ja, da får du bare gi opp
Månefeen ♥ Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Jo takk for den... Ja jeg synes 700,- er dyrt for en kjole som skal brukes èn gang i slutten av svangerskapet. HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Kjoler koster så om du mener at 700,- er for dyrt så får du kjøpe brukt eller bli hjemme
Nikamo Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Slet med samme problemet sist gang jeg var gravid; endte til slutt opp med en kjole fra HM som ikke var mamma-kjole, men som funket Hvor pynta skal du være da...? Snakker vi sid kjole, eller knekort?
Tyra79 Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Hvor bor du? Bor du i Stavangerområdet, kan jeg kanskje hjelpe deg;-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Jeg fant kjole på H&M som kunne brukes i bryllupet jeg skulle i med Stoooor mage = 7 mnd på vei med 3 mann. Den kostet kr 199 (på salg) og med rett tilbehør: sjal, smykke, sko, veske osv som matchet så ble det knall og rimelig :-) Tror jeg kom i 400 totalt men da hadde jeg noen gode/utgåtte sko jeg brukte (håpløst å ha snedne sko med stoooor mage ;-)
Månefeen ♥ Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Takk for gode tips om både kjole og sko! Har noen fine kjoler hengende med plass til mage, men er redd de til krype opp forran pga magen. Jeg liker ikke overpyntet, men pyntet med stil om man kan si det slik. "Elegant" skal jeg nok ikke ta sikte på. Vet ikke helt om jeg skal ha lang eller kort, hva blir finest med stor mage? Tyra, Bor i Bergen, men bryllupet er i Stavanger faktisk HI
Tyra79 Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 Har en nydelig, blå, lang kjole med stropper. Har sjal til den også. Da den er elastisk, passer den alle mager! Har brukt den da jeg var godt trent (før jeg ble gravid) samt to uker før fødsel! Send meg pm dersom du er intr, kan sende deg mms av den:)
Nikamo Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 Har du sett her: http://no.bestseller.com/mamalicious/dresses/mm-dresses,no_NO,sc.html?prefn1=scopeFilter&prefv1=default&start=16&sz=16&forceScope= ? Ikke så stive priser heller, og det var noen fine på side 2 der
Nikamo Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Ja, avhengig av hvilken str du er, så er kjolen jeg brukte også til din disposisjon! Den er knekort da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå