12Januarspire Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Er det normalt så sent i svangerskapet? er 35 + 6 og sitter her å er så kvalm at jeg føler jeg må spy... Om det er omgangs syken jeg har fått, kan babyn ta "skade av det"?? Hater å være kvalm altså...
Camillok Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Normalt? Tja. Jeg var i hvertfall økende kvalm igjen fra ca uke 28. Så jeg fikk 10 uker "uten", men spydde innimellom da også hvis jeg gjorde for mye... Vært morgenkvalm og ikke hele-døgnet-kvalm nå siste del da, det er mye bedre kaster opp av og til om morgenene, er kvalm frem til jeg har spist hver dag... Sånn som jeg har hatt det er vel ikke veldig vanlig, men helt normalt. Mange blir i hvertfall litt kvalme og uvel sånn helt på tampen. Jeg er forresten over termin nå.
Vogndilla Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Normalt er det vel ikke, men tror nok ikke noe farlig. Har en venninne som spydde flere ganger om dagen i alle ni mnd Når ungen var ute var det som å skru av en bryter på kvalmen, rart det der assa...
Vogndilla Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Og er det omgangssyke er ikke dette noe farlig nei, men pass på å få i deg nok væske!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå