Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 er det stor sjanse for at hun er en rolig jente, eller kan dette endre seg raskt? jeg er bare så lykkelig og lettet! Hadde en meget vanskelig gutt sist, og nå har vi altså hatt en enkel start med jenta.. Hva er deres erfaringer? Er det stor sjanse for at hun kan ende opp med superkolikk e.l., eller er det mest sannsylig at hun er en rolig og lett baby?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Sånn var min og. sov omtrent 20 timer i døgnet. Nå, 4 år etter er han fortsatt den roligste ungen jeg kjenner:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Håper for din del hun forblir sånn. Jeg har også to barn, og begge sov, spiste og var veldig fornøyde frem til de var ca fem mnd. Eldste er fortsatt veldig rolig og grei, mens yngste er et fyrverkeri av en unge. Rolig er vel det siste ordet jeg ville bruke på å beskrive han, men så er han til gjengjeld veldig sjarmerende Du får trøste deg med at en dårlig egenskap gjerne oppveies av en god, så uansett blir det nok bra
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Min erfaring er at den ungen er i magen, er den ungen du får som baby Men det er ingen garanti for resten av livet til dine barn, altså Jeg har faktisk et barn med ADHD og Tourette's( i alvorlig grad over hele linja) og enda mer, men så det ikke da barnet var baby. Jeg har to barn, og begge har vært supereksempelet på perfekte babyer som alle tåler Sove om natten, spise om dagen, og rolig når man ikke er desperat etter mat Bare grynting og knirking når mattiden var der for barnet Og rutiner har de selv hatt fra dag en Jeg har bare fulgt og til smådels styrt den rutinen de selv valgte
pip pip Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Sånn var lilletulla her også. Kom hjem fra sykehuset og lurte litt på hvor alt stresset folk hadde advart oss mot ble av. Hun var en veldig rolig baby. Men det har nok snudd ja. Nå fyller hun straks 2 år og er en aktiv to åring Det rolige og bedagelige livet stoppet opp da vesla begynte å krabbe.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Hadde sånn gutt... sov seg gjennom de 4 første månedene.. var litt tullete om nettene fra han var 9 mnd til to år, men har alltid vært og er fortsatt en utrolig rolig og bedagelig guttebass, nå 4 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå