Gå til innhold

Er jeg avvisende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr for et par måneder siden, har hatt to dater og det har vært gjensidig tiltrekkelse.

Men vi bor i to forskjellige byer og er hver opptatt med vårt; jobb og barn. Og akkurat nå så har jeg hatt utrolig mye å gjøre på jobben med et nytt prosjekt, har jobbet dag ut og inn føler jeg og har hatt nok med mitt.

I tillegg har jeg nettopp kjøpt meg ny leilighet og pusser opp den.

Vi har forsåvidt blitt enige om at vi tar dette stille og rolig og nyter livet på hver vår kant med våre, og så får vi se hva det blir.

Mens han har vært pågående med sms i det siste og ønske om å se meg igjen så har jeg vært klar på at det for tiden er så mye som skjer i mitt liv at jeg ikke har tid eller ork til å treffes, men at jeg har lyst til å se han igjen.

Fikk så en sms i dag igjen om at han følte virkelig at det var han som var pådriveren i vårt "forhold" og at han følte jeg var litt avvisende. Vet ikke hva jeg skal svare, jeg har jo ikke lyst til å miste han men orker ikke å investere sjela mi i å betrygge han hele tiden, da han godt vet hva jeg holder på med. Jeg kunne selvfølgelig prioritert han framfor utetid med venninner, men jeg vil ikke gi slipp på dette helt da vi faktisk er i begynnelsen av et forhold og jeg ikke vet hvor vi bærer hen.

Burde han forstå dette, eller har han rett i at jeg kunne vist litt mer interesse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke ut som du er spesielt interessert egentlig.. Dette forstår han nok, men er skuffet over det, og klarer ikke la være å håpe at han tar feil. Du vil treffe han for å se hva som kan skje?.. Vel, hvis du ikke er mer interessert enn som så tenker jeg at det nok ikke vil bli noe stort ut av dette.. men, folk er forskjellige.. Kanskje trenger du ikke så mye lidenskap, men venter på at et vennskap skal bygge seg opp? og.. kanskje er han annerledes?

Skrevet

Ikke avvisende, men heller ikke veldig interessert ville jeg tenkt.

Hadde du vært forelsket ville du prioritert han fremfor en bytur med venner, så jeg hadde tenkt det samme som han og trekt med unna deg for å unngå å bli såret.

Skrevet

Hvis du i det hele tatt er litt intressert i å se hvor dette ender burde du absolutt vise litt mer interesse ja! Tror du han gidder å sitte å vente på deg eller? Når han føler at du i tillegg er avvisende?

Litt kan du vel ofre? Ellers virker det jo ikke som du legger noe i det. Da er det heller bedre å si det til han. Klart du burde ofre en venninnekveld eller to om dette er typen du virkelig kan se for deg en fremtid med etterhvert. Man må jo sørge for å holde liv i et begynnende forhold som du kaller det, ellers vil det jo aldri utvikle seg. Om du ikke i begynnelsen engang vil gi han en sjans.

Virker ikke som du er så intresser. Si det til han å la han gå videre..

Skrevet

HI

Jeg leter etter mannen med stor M, men vet at jeg ikke kommer til å vite dette etter et par dater. For meg er det for kort tid og jeg blir ikke lidenskapelig etter så lite. Kanskje litt mannlig av meg der?? Forelsker meg ikke hodestups etter så lite, er vel litt mer realistisk av meg.

Men han kom inn i livet mitt i en veldig slitsom periode og jeg kan ikke bare neglisjere verken jobb eller leilighet i forhold til han. Men har lyst til å treffe han igjen, det bare er litt hektisk nå.

Orker ikke å forklare dette hundre ganger til han, men skjønner jo at han blir utålmodig. Samtidig så er det vel ikke alltid like bra å rushe inn i et forhold med lukkede øyne og åpen munn??

Skrevet

HI

Jeg leter etter mannen med stor M, men vet at jeg ikke kommer til å vite dette etter et par dater. For meg er det for kort tid og jeg blir ikke lidenskapelig etter så lite. Kanskje litt mannlig av meg der?? Forelsker meg ikke hodestups etter så lite, er vel litt mer realistisk av meg.

Men han kom inn i livet mitt i en veldig slitsom periode og jeg kan ikke bare neglisjere verken jobb eller leilighet i forhold til han. Men har lyst til å treffe han igjen, det bare er litt hektisk nå.

Orker ikke å forklare dette hundre ganger til han, men skjønner jo at han blir utålmodig. Samtidig så er det vel ikke alltid like bra å rushe inn i et forhold med lukkede øyne og åpen munn??

Er det snakk om å rushe inn i et forhold da, er det ikke bare snakk om å ta seg tid til å møtes? Såpass må man faktisk investere i et nytt forhold for å se om det "går veien"

Skrevet

HI

Men han kom inn i livet mitt i en veldig slitsom periode og jeg kan ikke bare neglisjere verken jobb eller leilighet i forhold til han. Men

har lyst til å treffe han igjen, det bare er litt hektisk nå.

Om du er intrs kan du sette av 1 time en dag eller hva? Du klarer å skvise inn ett møte . Du bør ellers gå han videre!

Skrevet

Du klarer å skvis inn en date 3 timer en dag om du er intrs. Ellers risikerer du å mist han.

Skrevet

HI

Men han kom inn i livet mitt i en veldig slitsom periode og jeg kan ikke bare neglisjere verken jobb eller leilighet i forhold til han. Men

har lyst til å treffe han igjen, det bare er litt hektisk nå.

Om du er intrs kan du sette av 1 time en dag eller hva? Du klarer å skvise inn ett møte . Du bør ellers gå han videre!

HI

Det tar meg en time å kjøre til han og en time tilbake. Jeg kommer hjem fra jobb kl. 18 og må i tillegg overvåke arbeidene som foregår i leiligheten min slik at det blir ordentlig gjort (er ikke jeg selv som renoverer).

Har sagt til han at det hele roer seg om noen uker og at det da vil bli lettere. Burde han ikke forstå dette da?

Skrevet

Jeg forstår deg så godt.

Jeg har kjæreste, men har knapt sett han siden sist sommer. For jeg har det travelt og har ikke tid til meg og mitt. Jeg kan ikke engang lage tid til det, for det er ikke jeg som styrer tiden min lenger.

I dag sa han til meg litt på fleip, etter telefonsamtale om alvorlige ting ellers(som ikke har med oss å gjøre), at "jeg er nå glad i deg enda og likevel :)"

Jeg VET han vil være der når ting ellers roer seg, og så tar vi det derfra :) Vi er ikke unge lenger noen av oss. Godt over 40 begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...