Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Tok abort forrige torsdag og det kom nokså mange klumper. Allikevel er jeg fortsatt dødskvalm hele formiddagen og spyr mange ganger før det gir seg og puppene er fortsatt store og ømme. Synes egentlig de har vokst litt de siste dagene. Hvor stor er sannsynligheten for at aborten var mislykka selvom man blør masse?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Hormonene og symptomene kan sitte i en stund etter at svangerskapet ble avbrutt altså, men de anbefaler vel en ny test 10 dager etter aborten og da skal du kontakte lege om den er positiv. Det skjer av og til at en abort er mislykket, men stor sjanse er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå