Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Har lyst til å abonere på et ukeblad, men vet ikke helt hvilket jeg skal velge. Vil gjerne høre hva dere leser, og hva du liker med akkurat det bladet.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Jeg leser Woman, liker at det er litt ungdommelig, og de skriver ikke en dritt om barn, babyer, og strikkeoppskrifter. Leser og hjemmet, Allers og Ukeblad om jeg er hos mamma\tante, for liker historiene fra virkeligheten, men kjøper det ikke selv.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Abonnerer på KK, også kjøper jeg faktisk Tara av og til, liker det bladet selv om jeg "bare" er 37 og det er et blad for dem over 40
Steget Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Det hener jeg abonnerer på eller kjøper Kamille. Liker det godt, det er uanstreng og mye kos. Har tilgang på flere blader gjennom jobb, så jeg pleier innimellom å lese Tara (og jeg er bare 31! er i yngste laget for det altså), Stella - har lest det et par ganger, og det er ganske bra. Virker som artiklene er litt lenger og dypere enn i andre blader. Woman - for mye mot for min smak og lommebok, men greit nok. Ellers leser jeg BoBedre og BoligPluss som er greie interiørblader.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Allers, men det er kryssordene jeg elsker mest der. Kjøper ikke hver uke, men når jeg er tom for kryssord på sengekanten
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Du vet at Allers gir ut egne kryssordblader?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå