Gå til innhold

Emmaljunga vogn. Erfaringer?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe den. Noen erfaringer med den vogna?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Beste vogna jeg har hatt... Hadde Duo Edge, og elsket den!

Skrevet

Hvilken Emmaljunga da? Det er stor forskjell på modellene.

Vi hadde Mondial Duo til førstemann, og det er en fantastisk turvogn, men kan være litt stor og tung når man skal frakte den og ferdes i butikker og slikt. Vurderer å kjøpe en mindre tilleggsvogn til denslags når nestemann kommer.

Skrevet

City Crossen har vært helt strålende super til vårt bruk :) :) :)

Skrevet

Jeg har hatt både city cross og scooter, veldig fornøyd med begge to. Hadde scooteren til litt større barn (over 1 år) og det er den beste sportsvogna jeg har hatt (har hatt flere til mine fire barn).

Skrevet

Jeg har Scooter. Den er helt grei. Men merker at den egner seg ikke i mye snø slik som det er her jeg bor. Og da er det hjulene jeg tenker på. Men vesla har sovet i den ute, med pose siden hun var 1 år. Funker alldeles utmerket.

Har og Edge Duo og sier som noen over her at den er veldig tung. Den var et helsikke hver gang den skulle inn og ut av bil. Men stor og god og romslig.

Skrevet

Hvilken Emmaljunga da? Det er stor forskjell på modellene.

Vi hadde Mondial Duo til førstemann, og det er en fantastisk turvogn, men kan være litt stor og tung når man skal frakte den og ferdes i butikker og slikt. Vurderer å kjøpe en mindre tilleggsvogn til denslags når nestemann kommer.

Kan Mondial bagdelen slås sammen med bagen på eller må man dele vogna i to for å legge den i bil osv?

Skrevet

Det står vel i bruksanvisningen at man skal dele den, men det har vi aldri gjort..

Går i hvertfall helt fint å slå den sammen hel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...