LeTwinsA Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Flytta inn i nytt hus for 2 år siden,og har enda ikke funnet gardiner til stue og kjøkken. Disse er i samme etasje og det er 4 stuevinduer og 4 kjøkkenvinduer. Stuevinduene går nesten fra tak og ned til gulv. (knehøyde) - Så trenger vell 220 gardiner der. Kjøkkenvinduene er vell mer standard str. så kan ha 160 men vet ikke om det passer. Stua og kjøkkenet er malt i lyse farver med en lilla fondvegg. (ikke så stor) i den ene rommet. Så værsåsnill om noen gidder å hjelpe meg? Tips . gjerne linker Hvilke farver går mot lilla?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Hva med lange hvite lin gardiner til stuen, som går så og si ned til gulvet. Kjøkkenet synes jeg de er fint med liftgardiner. Ikke så glad i gardiner på kjøkkenet. Hvite ville jeg valgt der også, så det ikke blir så mange farger. Ikke velg korte gardiner, det er grusomt;)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Jeg ville også valgt lyse gardiner i stua, kanskje med litt struktur, men ikke med farget mønster. På kjøkkenet har jeg heklede kapper som mamma har laget, også lyse. Synes det er fint med bare kapper eller liftgardiner på kjøkkenet.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Stuevinduene går nesten fra tak og ned til gulv. (knehøyde) - Så trenger vell 220 gardiner der. Jeg ville også trengt "alvorlig interiør hjelp" dersom jeg skulle ha 220 gardiner i stua. :-)
LeTwinsA Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2012 Har tenkt på hvite jeg også, men synes det blir litt tamt mot den hvite veggen. Men spørs om jeg ikke bare må gå for det da Nå har vi sand farvede og det går ikke mot den lilla veggen. Har lyst på liftgardiner, men synes ikke helt det passer inn på kjøkkent. er altfor mye vindu for det. Men takk for tips ;
rosami Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Grått er kjempefint både til lilla og hvitt, og dessuten veldig moderne nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå