Gå til innhold

Herregud er det mulig :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med 4 mann,

I dag har dattera vår vært på besøk hos en venninne ( hu er enebarn og har ryddemani)

Vår datter er ofte der og de leiker veldig fint sammen.

Saken er når gubben skulle hente vår datter ente det med at hu venninna blei med hjem og skal sove her, fikk ingen beskjed av gubben så jeg blei tatt litt på senga der.huset ser jævlig ut, forde at jeg ikke klarer så mye om dagen, nok med minstemann når de andre er på skolen.

Selvfølgelighet dette hyggelig men jeg er sååå sliten om dagen og har sakt til gubben tidligere at jeg ikke orker slikt i helgene, sliter med kraftig bekkenløsning og gubben jobber mye i uka slik at jeg er mye aleine med alle tre unga.

Minstemann er hjemme hver dag , er bare 1 år.

Og her ligger jeg nå i senga og skal legge minstemann og tårene bare triller. :(((

Vet det er et skikkelig troll :(

Da er du følsom og gravid når noe slikt får tårene til og rene i fossevis:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff huff huff.

Føler med deg.

Tror du må ta en prat med mannen din.

Når han godtar overnattingsbesøk må han også bidra.

Han vet vel hvor sliten du er og at dette ikke er bra?

Skjønner at det ikke er enkelt for han å si nei heller da, når han henter jenta og disse to har bestemt det, snakka med den andre jentas mamma og fått ja osv.

Skrevet

Trur ikke gubben skjønner dette desv.

Nesten så jeg skulle ønske han fikk prolaps igjen ( hadde dette når jeg var gravid sist, da måte jeg gjøre alt da også, enda jeg lå med kraftig bekkenløsning da også) slik at han skjønner hvor vondt jeg har det nå, og at jeg ikke klarer alt i huset aleine, men er redd det ikke går inn:(

Han er en super far og mann altså ellers men nå har det toppa seg hos meg er jeg redd. Er vel forde jeg er sliten av alt, trøtt ikke kan gjøre slik han kan, gå lange turer sparke fotball med unga osv.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...