3,14 Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Jeg pleier å bruke saks for å holde det kort og barbere på siden av trusa, men syns dette er klønete og tidskrevende, har dere noen tips til hvordan jeg kan forenkle prosessen? ønsker ikke å være helt glattbarbert - eller anbefaler dere det? Voksing er utelukket!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Du finner frem høvelen og barberer bort alt håret så skal du se at du føler deg mye freshere og det blir mer kuk på deg ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Har kjøpt meg en trimmer jeg. Liker ikke glattbarbert siden jeg får inngrodde hårstrå så lett. Nå tar det 5 sek å få kort hår over hele
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Epilator Så holder håret seg vekk i ukesvis. Bare pass på biffgardinene.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Men bruker du epilator overalt? Eller bare bikinilinja? Kan jeg spørre hvilken epilator du har ? Er jo så maaaaange typer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå