Gå til innhold

28+0 og formen tilsvarer uke 10... :(


Leirha

Anbefalte innlegg

Fikk ordentlig flashback til da jeg var 18+0 og stod og kastet opp foran den lokale matbutikken.

I dag har jeg vært skikkelig dårlig, kvalmen ha vært ekstrem som i uke 10, og jeg har sprunget på do og kastet opp noen ganger.

Tror jeg bare må innse at dette ikke gir seg skikkelig før baby er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff.... så kjedelig!! Har vært så heldig at jeg ikke har vært spesielt kvalm! Var ikke det med førstemann heller. Har bare vært ekstremt trøtt!! Men det kommer jo noe godt ut av det, heldigvis!!!! :) Nå er det ikke mange uken igjen før den lille kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler sånn med deg! Håååååper for din del at det går over snart, så du får noen bedre uker mot slutten! Denne gangen har jeg vært suuuper heldig. Bare noen uker med litt kvalme fra uke 5-uke 9. Hadde ikke turd å drømme om å "slippe så billig unna", da jeg kastet opp og var kvalm døgnet rundt til og med uke 24 forrige sv skap. Men så ulikt går det an å ha det fra gang til gang faktisk...

God bedring og lykke til! Håååper det gir seg hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felles skjebne - felles trøst... Her går det også i kvalme og oppkast flere ganger om dagen, og det har vært sånn siden uke 4-5. Har gitt opp troen på at det skal gå over før lille har kommet ut. Noen dager er litt bedre, og jeg blir optimistisk, for så å finne meg krøllet over doskåla en gang i timen neste døgn... :( Får heldigvis væskebehandling hjemme, så jeg ikke trenger å bo på sykehuset mer... :) Har også fått innvilget tre ukers "rabatt" på det svangerskapet her... Så jeg teller ned til uke 37 :) Ønsker deg lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...