Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Hvordan er denne, den virker veldig flott. Lurer spesielt på hvordan den er som bagvogn og hvordan bagen sitter? Man tar av sportsvogntrekket? De i butikken var ikke sikre.. :/
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 hadde den bare som sportsvogn jeg da, så jeg er ikke kjent med bagdelen. men var så utrolig fornøyd med den vogna. Den er veldig lett å manøvrere, kan snu på en femøring så den passer godt til shopping i tillegg til at den er veldig god på skogstur også. Den har lang rygg og var god å ligge i og sove i til datteren min var nesten 3,5 år gammel. Kalesjen er stor og gir veldig god beskyttelse og skygge. Det som gjorde av vi valgte den fremfor andre 3-hjulinger var at den var så utrolig enkel å slå sammen, bare å nappe i håndtaket så brettet den seg i to nærmest av seg selv.
Karoma Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Har bare hørt positivt om den egentlig, men når jeg prøver å sjekke ut ang. bagen så ser det ut som at den sitter oppe i sportsvogndelen?! Ser jo helt på jordet ut.. Finner ikke noen bra bilder av bagdelen på nettet heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå