Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Jentenavn, altså. Jeg ville nok gått for Klara. Synes det er et pent gammelt navn!
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Synes det er et fint navn, men ser alltid for meg Klara Ku når jeg hører det
cheni Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Klara, og jeg syns det er kjempefint! Passer i alle aldere
I scream for icecream! Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Veldig fint, begge versjoner. Selv er jeg fan av enklest mulig stavemåte. Liker Cara/Kara også veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har en liten Klara, synes det er fint:) Hun har ett navn til, men det er mange som passer til Klara. Marie, Irene, Eline osv. Men Klara står fint alene også
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 Jeg synes det er vakkert, men ville vært forsiktig å gitt barnet et navn som kan være potensielt mobbe-navn. Tenker da på klara-ku. Hva med Kiara?
☆☆☆ Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Jeg synes det er vakkert, men ville vært forsiktig å gitt barnet et navn som kan være potensielt mobbe-navn. Tenker da på klara-ku. Hva med Kiara? Man kan jo mobbe uavhengig av navn...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Jeg synes det er vakkert, men ville vært forsiktig å gitt barnet et navn som kan være potensielt mobbe-navn. Tenker da på klara-ku. Hva med Kiara? Man kan jo mobbe uavhengig av navn... Ja, det er sant. Men dette ligger på en måte i kortene...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #14 Skrevet 17. mars 2012 Jeg synes det er vakkert, men ville vært forsiktig å gitt barnet et navn som kan være potensielt mobbe-navn. Tenker da på klara-ku. Hva med Kiara? Man kan jo mobbe uavhengig av navn... Ja, det er sant. Men dette ligger på en måte i kortene... Må si meg litt enig, jeg hadde liksom ikke kalt sønnen min for Pat.
☆☆☆ Skrevet 17. mars 2012 #15 Skrevet 17. mars 2012 Jeg synes det er vakkert, men ville vært forsiktig å gitt barnet et navn som kan være potensielt mobbe-navn. Tenker da på klara-ku. Hva med Kiara? Man kan jo mobbe uavhengig av navn... Ja, det er sant. Men dette ligger på en måte i kortene... Ikke mer enn Tøydukke Anna og Anna-Banana, som en barndomsvenninne ble kalt til stadighet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå