mer enn bare mor Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 40 dager igjen til termin, så da er det vel snart på tide å ta frem klærne fra storebror og se hva som kan brukes om igjen - og hva jeg evt trenger å kjøpe Vet at jeg må kjøpe ny madrass, så det må jeg få gjort ila den kommende uken - var det ikke noe med at de skulle luftes hjemme i noen uker før den tas i bruk? Egentlig føler jeg at jeg er litt "sein" siden storebror ble satt igang 1 uke før termin, og jeg ser ikke bort ifra at samme skjer igjen.. Kynnerne er enda sterkere enn før, og vekten har stagnert (storerbror sluttet å vokse på slutten) så jeg tror nok at denne babyen her også kan bli liten.. Ubehagelig om natten når kynnerne kommer og nå begynner de å bli såpass sterke at jeg kjenner nedpress... Men fortsatt går de over så er nok ikke rier Hvordan er formen deres da? og er forberedelsene godt igang? Her er jeg irritabel og trøtt, og veldig klar for å bli ferdig med graviditeten Savner det alltid litt i etterkant, men jeg egner meg ikke til å gå gravid tror jeg
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 har funnet fram en del ting her, har ikke termin før 4. mai, og får nok omtrent da (om den følger i sine søskens fotspor), men gleder meg til å begynne å vaske. Syns det er greit å få litt oversikt over hva jeg har og hva som må kjøpes nytt... alltid noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå