Gå til innhold

Da er første maskin satt på vask..

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 dager igjen til termin, så da er det vel snart på tide å ta frem klærne fra storebror og se hva som kan brukes om igjen - og hva jeg evt trenger å kjøpe :)

Vet at jeg må kjøpe ny madrass, så det må jeg få gjort ila den kommende uken - var det ikke noe med at de skulle luftes hjemme i noen uker før den tas i bruk?

Egentlig føler jeg at jeg er litt "sein" siden storebror ble satt igang 1 uke før termin, og jeg ser ikke bort ifra at samme skjer igjen.. Kynnerne er enda sterkere enn før, og vekten har stagnert (storerbror sluttet å vokse på slutten) så jeg tror nok at denne babyen her også kan bli liten..

Ubehagelig om natten når kynnerne kommer og nå begynner de å bli såpass sterke at jeg kjenner nedpress... Men fortsatt går de over så er nok ikke rier :)

Hvordan er formen deres da? og er forberedelsene godt igang?

Her er jeg irritabel og trøtt, og veldig klar for å bli ferdig med graviditeten :) Savner det alltid litt i etterkant, men jeg egner meg ikke til å gå gravid tror jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har funnet fram en del ting her, har ikke termin før 4. mai, og får nok omtrent da (om den følger i sine søskens fotspor), men gleder meg til å begynne å vaske. Syns det er greit å få litt oversikt over hva jeg har og hva som må kjøpes nytt... alltid noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...