LilleBille:') Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Jeg begynte og gi brød når jenta mi var 7 mnd. Da klarte hun og "tygge" litt og få det ned ordentlig
Fru.Vestavind Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Med storebror var brød noko av det første han fikk..han sat og såg sånn på meg når vi skulle ete frukost, at han fikk brødskorpa å kose seg med. Oj,oj som han sutta, smatta og kosa seg!! Og heile gikk ned, eg var imponert;) Då var han vel ca 6mnd. og einaste anna han hadde fått før va ei og anna t-skei med smaksprøver. Han har aldri vore kresen på konsistensen på maten, men om det at han fikk brød tidleg har noko med saka å gjere, veit eg ikkje (barn er så forskjellege).
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Kan jeg gi babyen på 5 mnd. en skorpe å gnage på da? Babyen liker ikke tyggelekene for de er så store
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Her ga vi sønnen vår tørket skalk å gnage/sutte på når tennene startet å melde sin ankomst, da var han 5 mnd, null problem med det, bare pass på at det er grovbrød, loff og for fint brød klumper seg ekstremt når det blir vått Brød som måltid fikk han da han var 5,5 mnd og prøvde konstant å spise vår mat
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Prøvde nå. Brøt av bitte små biter av brødet og rulla sammen til en klump. Ho tygga og svelga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå