Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Som synes det blir vel mye "spåing" og "seing" på disse sidene. Når jeg leser news feeden, tror jeg stadig det er ett eller annet interessant innlegg, og når jeg åpner det - ser jeg at det er noe spå-greier. Jeg har til og med svart på innlegg som jeg trodde var et spørsmål om råd, når det viste seg å være et spørsmål om å bli spådd. Jeg har full respekt for at vi er forskjellige og at man kan synes sånt er spennende - men jeg sliter litt med å se sammenhengen mellom graviditet og spåing? Er gravide kvinner spesielt opptatt av dette liksom? Jeg synes det er helt greit at folk driver med dette -men jeg skjønner ikke hvorfor det skal ligge som eget forum her på BiM?
Fru.Vestavind Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Grunnen til at det er eit eige forum for det, er vel for at dei som har glede av det kan gå inn å skrive/lese/spå, utan å gjere resten av forumet frustrert? Sjølv veit eg ikkje om at har serleg trua på det, men er litt kjekt å bli spådd av og til;) Serleg no på slutten av svangerskapet...ein får litt ekstra "tidsfordriv" fram mot fødsel;)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Ja, jeg kan forstå det er et tidsfordriv og sånt, men når det dukker opp innlegg i news feeden og det står eks "hjelp, se på babyen min" eller noe sånt, tror jeg det er noe dramatisk bilde eller noen som trenger hjelp, og så er det bare en som vil bli spådd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå