Gå til innhold

Nå begynner jeg å glede meg veldig til lille kommer!


Chickila

Anbefalte innlegg

Neste uke går jeg inn i siste og tredje trimester. Det er rart å tenke på! I dag sitter jeg med sommerfugler i magen og klarer nesten ikke vente på å få han ut og i armene mine!

 

Det er helt merkelig å tenke på at jeg skal bli mamma og vi skal bli foreldre. En litt skummel, men herlig følelse!

 

Hva ser dere fram til og hva tenke dere er litt skummelt? Og dere som har flere barn, er det like spennende hver gang? Sitter man med de samme tankene og følelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo litt skummelt når man ikke vet hva man går til, men alt i alt gleder jeg meg bare:) Blir stas å komme over i 3 trimester, er i uke 22 og dette trimesteret er så langt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir godt å få hilse på det nye fam medlemmet. Vi har en fra før, men husker hvor spent vi var første gang. Alle sa att vi skulle sove og finne på ting sammen før barnet kom. Husker det eneste jeg ville var å få gullet ut. Men når vi hadde blitt tre så husket jeg alt de sa. Så kom dere ut å spise. Gå på kino. Vere ute sent og sov lenge. Før det er en stund til nesten gang. :)

 

Ja mye kos og man får fokus på noe annet. Nyt dagene du har hjemme med første mann.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg noe helt vanvittig til å få treffe gutten vår <3 åh, jeg er så spent :D På alt egentlig:

*å ta med en baby inn i livet vårt :) Første gang, alt er nytt!

*å få en guttebaby (kjenner stort sett bare jentebabyer)

*Personlighet - blir han rolig eller aktiv

*Utseende - hvordan ser han ut?! (far er sør-koreansk)

*Hvordan takler vi rollen som førstegangsforeldre?

*Hvordan takler vi å være kjærester samtidig som foreldre?

*Hvordan blir forholdet til besteforeldrene?

 

Mange tanker som kværner rundt i hodet om dagene :) Plutselig er det bare 11 uker igjen til termin! Om noen få dager er jeg på 30-tallet. Helt sprøtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like spennende hver gang!!! Jeg venter nr.4!!

Eg og vente nr fira..glede meg masse!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...