Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Må kjøpe bilsete nå og aner ikke hva jeg skal se etter. Er førstegangsfødende og kan ingenting om dette! Kan noen gi meg tips om hva jeg skal se ettere eller hvilket bilsete jeg bør kjøpe?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Kjøp et bilsete som kan festes med Isofix hvis du har det i bilen, hvis ikke kjøp et med base. Det er så mye lettere å klikke setet på plass enn å styre med seler hver gang. I tillegg er det greit å ha et sete som du kan bruke på understellet til vogna. Det er IKKE ment for å trille tur med, men veldig greit når du skal en kjapp tur innom butikken eller noe lignende og baby sover. Eller hvis det er et lite stykke fra hvor du parkerer bilen og hjem til deg. Lykke til med kjøp, fødsel og baby :-) Hilsen trebarnsmor
It's all about me Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Vil anbefale BeSafafe sitt spedbarnssete. Det er enkelt å ta barnet inn og ut, løsnes lett fra basen og ryggen kan legges ned hvis du skal inn for en handletur så ungen får strekt på seg.
Appelsinpiken Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Vil anbefale BeSafafe sitt spedbarnssete. Det er enkelt å ta barnet inn og ut, løsnes lett fra basen og ryggen kan legges ned hvis du skal inn for en handletur så ungen får strekt på seg. Viktig å få med seg at besafe har to babyseter. Izi sleep som er beskrevet over her, og izi go som er er mindre og lettere sete. Go kan du ikke legge ned ryggen på.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Izi sleeå er fint, men skrekkelig tungt! Anbefaler maxi cosi sine seter, passer til flere vogner, og passer til lengre babyer også, noe flere billige seter ikke gjør.
Gjøkeredet③ Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Veldig fornøyd med Maxi Cosi Cabriofix. Anbefales på det sterkeste
Gjest Husfrua Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Akta Graco Duologic:-) fantastisk sete,og med trillehjul og håndtak. Også godkjent i den svenske pluss testen som stiller høyre krav til sikkerhet enn den norske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå