Gå til innhold

Når kjenne livmoren?


bondekone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det sies at den kan kjennes etter uke 12. Jeg er 10+5 og hos meg kjennes den allerede. Så tror det er litt individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kjennes det egentlig ut? Kjennes det ut som en ball inni der på en måte eller? Jeg kjenner og kjenner, men aner jo liksom ikke hvordan det kjennes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet heller ikke hva jeg skal kjenne etter... Samboeren min sier han kjenner det, men det gjør ikke jeg...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg våknet nå med full blære var livmora presset så my ut at det var synlig<3 samboer var helt i ekstase:-):-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Jeg kjente livmoren i slutten av uke 9, men vet fra tidligere hvordan den kjennes ut... om du begynner ved navlen og dytter forsiktig med fire fingertupper ved siden av hverandre ned i magen, og gjør det samme mens du gradvis forflytter deg nedover - merker du etter hvert en konsistensforskjell (det blir litt fastere) - der er livmoren!

 

nurkisimaven: Urinblæra ligger nærmere magen enn livmoren (som ligger bakover mot ryggen), det må ha vært urinblæra dere så.. sorry :( Prøv med tom blære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjent den de siste dagene, og er 11+5 i dag. Tror det er livmoren ihvertfall, har aldri vært gravid og vet egentlig ikke hva jeg leter etter, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...