Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Ja, er andregangs - men mange år siden sist, og forrige gang startet ikke fødsel med vannavgang. Opplevelsen var som følger: Er i slutten av uke 38, og har vært oppe og tisset en del ganger i løpet av natta. Så i dag morges var jeg helt skutt, orket bare ikke å stå opp, og da jeg endelig stod opp ca. kvart over elleve, skjedde dette: Jeg stod på badegulvet, og plutselig rant det en god del nedover beina mine. Klarte liksom ikke å stoppe det. Var ikke tissetrengt, så det var ikke urin. Kan ikke helt få meg til å tro at det var utflod heller, for det ble en grei "dam" på gulvet. Jeg vet ikke, men kanskje 1-2 dl som kom? Var vanskelig å se fargen pga. mørkt gulv. Ringte føden, de ba meg om å ta på et bind og ringe igjen om en time. Har kjent liv inni magen. Har ingen spesielle smerter, men litt økende kynnere (men ikke rier). Hva kan jeg vente meg Nå da, erfarne fødedamer :-)?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Nå kan du vel snart vente deg et lite mirakel Min første fødsel startet med vannavgang kl 07.30, men jeg fikk ikke kynnere før kl var nærmere 11... (hun kom 13.57) Det kan jo ta tid, men du kan jo begynne å gjøre deg klar Lykke til
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Hørtes absolutt ut som vannavgang dette da Lykke til
LilleBille:') Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Det skjedde meg og Rant litt nedover beinet og ble en liten dam. "kynnerne" som jeg hadde med 15 min mellomrom var rier. Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Tusen takk for svar, jenter :-)! Har nå vært på føden, og målinger ble tatt. Der fikk jeg beskjed om å reise hjem igjen og bare vente, og hvis det ikke hadde skjedd noe innen i morgen så skulle jeg tilbake til ny sjekk - og da skulle jeg få to valg: enten bli satt i gang i morgen tidlig, eller vente til mandag og bli satt igang da (sikkert et håp om at kroppen setter i gang selv). Wææææ! Spennende! Men til deg som skrev at du hadde kynnere som viste seg som rier: det gikk over til "vonde" rier etterhvert, ja? For jeg har også fått ganske regelmessige kynnere, de er ikke vonde, men "harde" på en måte. Takk for alle lykkeønskninger :-)))!
cheni Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Tusen takk for svar, jenter :-)! Har nå vært på føden, og målinger ble tatt. Der fikk jeg beskjed om å reise hjem igjen og bare vente, og hvis det ikke hadde skjedd noe innen i morgen så skulle jeg tilbake til ny sjekk - og da skulle jeg få to valg: enten bli satt i gang i morgen tidlig, eller vente til mandag og bli satt igang da (sikkert et håp om at kroppen setter i gang selv). Wææææ! Spennende! Men til deg som skrev at du hadde kynnere som viste seg som rier: det gikk over til "vonde" rier etterhvert, ja? For jeg har også fått ganske regelmessige kynnere, de er ikke vonde, men "harde" på en måte. Takk for alle lykkeønskninger :-)))! Jeg hadde regelmessige "kynnere", ikke vonde i det hele tatt. Men siden jeg har hatt en styrtfødsel sjekket jeg, og det var ikke kynnere Hadde 4 cm, og effektive rier. Tok seg fort opp til at de gjorde vondt, men noen få timer etter sjekken var jeg mamma igjen!
LilleBille:') Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Tusen takk for svar, jenter :-)! Har nå vært på føden, og målinger ble tatt. Der fikk jeg beskjed om å reise hjem igjen og bare vente, og hvis det ikke hadde skjedd noe innen i morgen så skulle jeg tilbake til ny sjekk - og da skulle jeg få to valg: enten bli satt i gang i morgen tidlig, eller vente til mandag og bli satt igang da (sikkert et håp om at kroppen setter i gang selv). Wææææ! Spennende! Men til deg som skrev at du hadde kynnere som viste seg som rier: det gikk over til "vonde" rier etterhvert, ja? For jeg har også fått ganske regelmessige kynnere, de er ikke vonde, men "harde" på en måte. Takk for alle lykkeønskninger :-)))! Ja, de var harde men ikke vonde i begynnelsen, de ble til vonde rier etter ca 9-10 timer:)
LilleBille:') Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Tusen takk for svar, jenter :-)! Har nå vært på føden, og målinger ble tatt. Der fikk jeg beskjed om å reise hjem igjen og bare vente, og hvis det ikke hadde skjedd noe innen i morgen så skulle jeg tilbake til ny sjekk - og da skulle jeg få to valg: enten bli satt i gang i morgen tidlig, eller vente til mandag og bli satt igang da (sikkert et håp om at kroppen setter i gang selv). Wææææ! Spennende! Men til deg som skrev at du hadde kynnere som viste seg som rier: det gikk over til "vonde" rier etterhvert, ja? For jeg har også fått ganske regelmessige kynnere, de er ikke vonde, men "harde" på en måte. Takk for alle lykkeønskninger :-)))! Ja, de var harde men ikke vonde i begynnelsen, de ble til vonde rier etter ca 9-10 timer:) Eller, harde og harde.. Vet ikke hva jeg skal kalle det egentlig, men litt hardere enn de kynnerne jeg hadde opplevd tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå