Gå til innhold

Vedr kontakt med fødeavd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 29 nå. 3 svangerskap.

Tuppa i magen er begynt å bli skikkelig aktiv -helt til torsdag ettermiddag. Da ble det lite liv... Kjenner henne noen ganger Ila dagen..at hun på en måte snur dovent på seg..ikke noe brutale bevegelser (om dere skjønner?) ..

Ta kontakt med fødeavd for å sjekke at alt er bra? Eller slå meg til ro med at jeg kjenner liv? Har også 4 sa bak meg, så er nok litt smånervøs pga det også :/

Hva gjør dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar selvsagt en tlf til fødeavd.

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Jeg hadde ringt føden for sikkerhets skyld. Jeg hadde et ordentlig dovendyr i magen og noen ganger kjente jeg kun ett spark om dagen. Alt var heldigvis bra da og ho var like mye dovendyr når ho var nyfødt :P Bevega seg i to minutter så ble ho trøtt og sov i mange timer :P

Skrevet

Drikk et glass kald saft med sukker.... Hvis hun ikke kvikner til da

hadde jeg tatt en tlf...

Skrevet

Jeg har en superaktiv unge i magen.. og da jeg en natt og dag nesten ikke kjente noe liv kontakta jeg føden grunnet så stor endring i bevegelse. De sjekka meg og alt sto bare bra til.. Så da kan jeg være rolig selv om jeg kjenner mye mindre liv til tider.. Jeg ville ha ringt føden og spurt hva de tenker, og mest sannsynlig vil de ta deg inn til sjekk :) Det er jo bare å tenke følgende; skal barnets liv gå på bekostning av at du kvier deg for å ringe føden tilfelle du virker masete/hysterisk osv.. NEI! Heller en gang for mye enn en gang for lite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...