Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Vet jeg får et valutapåslag på 2% ved bruk av visakortet mitt i utlandet. Noen som vet om noen banker som har visakort eller andre ordninger hvor man slipper dette påslaget?
Mizfit Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 https://www2.sparebank1.no/portal/3229/3_privat?_nfpb=true&_nfls=false&_pageLabel=page_privat_innhold&pId=1245148140529
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 https://www2.spareba...d=1245148140529 Her har de også et valutapåslag på 1,75%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå