Gå til innhold

Korte topper, vise magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha synes dere om denne moten? ser jo de korte toppene overalt-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var grusom i 2000, og er grusomt nå og.

Skrevet

Synes det er litt aldersbetinget. Kult hvis du er 19, men ikke like kult hvis du er 39

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Jeg er 22 og det er absolutt ikke kult om du er 19 heller!

Skrevet

Jeg er enig med hun&henne+en liten skatt. Det er litt aldersbetinget. Jeg er 29 år, var på fest sist helg og det ble litt dansing. Jeg skjemmes enda over at magen viste når jeg hadde armene over hodet når vi danset. Ble ikke så masse dansing på meg for å si det slik :P

 

Brydde meg ikke om det når jeg var yngre.

Skrevet

jeg synes det er fint så lenge du er tynn og pen.

Gjest Miryks
Skrevet

Velkommen til 90/00-tallet?

 

Kan ikke si jeg synes det er veldig lekkert.

Skrevet

jeg synes det er fint så lenge du er tynn og pen.

 

Greit hvis du er tynn og pen? Så du mener at det hadde vært fint at en dame på 40 + som hadde vært tynn og pen hadde gått og vist magen i en kort topp? :P

Skrevet

Ser ok ut på mennesker med nesten perfekt kropp, men de fleste jeg ser det på har dvaske mager. Da er det lite pent. Jeg fatte ikke at å mange tenåringer våger å vise seg offentlig med bar mage som buler ut over bukselinningen. Det vitner om enten mot eller dårlig syn.

Ellers synes jeg det ser mye bedre ut på stranda eller når folk trener enn på dansegulvet.

Skrevet

greit at det er 90 talls men moter går jo om igjen.. plutselig er 80 tallet inn, neste år 50 tallet.

Skrevet

Det er grusomt uansett om du er tynn, tykk, dvask, 19 eller 29..

Skrevet

Er du 17 år og ser ut som en barbiedukke kan det passere, men jeg synes ikke det er videre pent med bar mage annet enn på stranden...

Skrevet

jeg synes det er fint så lenge du er tynn og pen.

 

Greit hvis du er tynn og pen? Så du mener at det hadde vært fint at en dame på 40 + som hadde vært tynn og pen hadde gått og vist magen i en kort topp? :P

 

Vesentlig bedre enn om du er 18 og lubben.

Skrevet

Greit at moter kommer tilbake osv, men 90-tallet kunne ligget litt lenger syns jeg.... Og hvor blir det av alle sølv-klærne med speisa former og robotaktig utseende som de spådde for fremtiden før? Er liksom ALT oppfunnet, så fra nå av blir alt resirkulering av gamle trender? Trist...

 

Og magegensere er stygge! Samme med alt annet som minner om spice girls...

Skrevet

Synes det er grusomt, selv om man er tynn og har flott mage. i 1999 og år 2000 var det veldig IN!

Da var jeg heldivis ungdom så det var ok:)

Skrevet

Likte det når jeg var 12-13 år, men kunne ikke tenke meg det nå (med untaget av zumba/aerobic klær)

Skrevet

jeg synes det er veldig fint hvis man har flat pen mage, jeans shorts, litte hippiestil med langt hår. samme da om du er 40 eller 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...