Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Ha synes dere om denne moten? ser jo de korte toppene overalt-
3 små skatter Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Synes det er litt aldersbetinget. Kult hvis du er 19, men ikke like kult hvis du er 39
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er 22 og det er absolutt ikke kult om du er 19 heller!
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er enig med hun&henne+en liten skatt. Det er litt aldersbetinget. Jeg er 29 år, var på fest sist helg og det ble litt dansing. Jeg skjemmes enda over at magen viste når jeg hadde armene over hodet når vi danset. Ble ikke så masse dansing på meg for å si det slik Brydde meg ikke om det når jeg var yngre.
bunnie Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 jeg synes det er fint så lenge du er tynn og pen.
bunnie Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 og jeg gjør detn å linker hit http://maineanita.com se så fint det kan være om mann er tynn. jeg må gå ned 15 kg først
Gjest Miryks Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Velkommen til 90/00-tallet? Kan ikke si jeg synes det er veldig lekkert.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 jeg synes det er fint så lenge du er tynn og pen. Greit hvis du er tynn og pen? Så du mener at det hadde vært fint at en dame på 40 + som hadde vært tynn og pen hadde gått og vist magen i en kort topp?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 Ser ok ut på mennesker med nesten perfekt kropp, men de fleste jeg ser det på har dvaske mager. Da er det lite pent. Jeg fatte ikke at å mange tenåringer våger å vise seg offentlig med bar mage som buler ut over bukselinningen. Det vitner om enten mot eller dårlig syn. Ellers synes jeg det ser mye bedre ut på stranda eller når folk trener enn på dansegulvet.
bunnie Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 greit at det er 90 talls men moter går jo om igjen.. plutselig er 80 tallet inn, neste år 50 tallet.
Edelweis Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Det er grusomt uansett om du er tynn, tykk, dvask, 19 eller 29..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #14 Skrevet 17. mars 2012 Er du 17 år og ser ut som en barbiedukke kan det passere, men jeg synes ikke det er videre pent med bar mage annet enn på stranden...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #15 Skrevet 17. mars 2012 jeg synes det er fint så lenge du er tynn og pen. Greit hvis du er tynn og pen? Så du mener at det hadde vært fint at en dame på 40 + som hadde vært tynn og pen hadde gått og vist magen i en kort topp? Vesentlig bedre enn om du er 18 og lubben.
Magia Skrevet 17. mars 2012 #16 Skrevet 17. mars 2012 Greit at moter kommer tilbake osv, men 90-tallet kunne ligget litt lenger syns jeg.... Og hvor blir det av alle sølv-klærne med speisa former og robotaktig utseende som de spådde for fremtiden før? Er liksom ALT oppfunnet, så fra nå av blir alt resirkulering av gamle trender? Trist... Og magegensere er stygge! Samme med alt annet som minner om spice girls...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #17 Skrevet 17. mars 2012 Synes det er grusomt, selv om man er tynn og har flott mage. i 1999 og år 2000 var det veldig IN! Da var jeg heldivis ungdom så det var ok:)
IreneUtålmodig Skrevet 17. mars 2012 #18 Skrevet 17. mars 2012 Likte det når jeg var 12-13 år, men kunne ikke tenke meg det nå (med untaget av zumba/aerobic klær)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #19 Skrevet 17. mars 2012 jeg synes det er veldig fint hvis man har flat pen mage, jeans shorts, litte hippiestil med langt hår. samme da om du er 40 eller 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå