Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Legen sier virus, og det er nå greit nok. Formen litt opp og ned, men 7 dager?? Er det helt normalt?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Ja, kanskje ikke det vanligste, men ikke unormalt. Hvordan er allmenntilstanden? Mat og drikke? Urin? Alder?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Ja, kanskje ikke det vanligste, men ikke unormalt. Hvordan er allmenntilstanden? Mat og drikke? Urin? Alder? Ja, jeg googla litt og fant noe om at det er normalt å ikke helt komme seg etter en kraftig infeksjon av noe annet, men det har han jo ikke hatt... Almenntilstanden er litt opp og ned. Han blir fort sliten og gåen, og ligger som et slakt på sofaen utover ettermiddag. På morningen og formiddagen er den helt grei. Matlysten er ikke helt på topp. Han vil ikke ha noe annet enn brødmat, stort sett. Drikke er også så som så... En dag drikker han nesten ikke, andre dagen kan han drikke ålreit. Ikke noe i veien med urinen såvidt jeg kan se.... Han er litt treig på morran med å "komme igang" med å tisse, så han kan gå til 12 uten å gå på do (han sover med bleie enda fordi han ikke klarer å bli tørr på dagtid heller, så han får jo tissa på natta) Han er 4 1/2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 dette er som meg.. hatt feber i 2,5uke(!) nå, første feberfrie natt inatt. legen sier influensa,kan gå opp til 4uker før man er heilt fin igjen. Yeah..
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Så flott da gitt... Blæk. Så mange syktbarn-dager har jeg ikke :S Men, det får vel gå. God bedring til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå