Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Jeg ligger enda til sengs. Har dusjet og ordnet frokost til ungene men er skikkelig uvel og klarer nesten ikke reise meg fra senga. Mistemann er snart 3. Har noen gode tips til meg?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 La de gjøre det de vil og ta opprydningen når du er bedre. Kanskje få de eldste til å leke med yngste en del og lov de en premie om de er flinke. I slike situasjoner må man bare gjøre det beste man kan. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 La de gjøre det de vil og ta opprydningen når du er bedre. Kanskje få de eldste til å leke med yngste en del og lov de en premie om de er flinke. I slike situasjoner må man bare gjøre det beste man kan. God bedring. Takk for positiv tilbakemelding
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Her er vi syke alle mann. Er ikke alene da heldigvis! Men mannen har vært syk i snart en uke (ikke feber, men vondt i kroppen og hodet og bihulene), jeg har feber og har vondt stort sett overalt og begge barna (4 år og 9 mnd) har feber. Barna er vel de som takler det best... Gode råd ja... Nei blir vel å la barna få gjøre som de vil, la dem se film, les litt for dem om du orker, spill på dataen. Få de større til å leke litt med og se litt etter minsten mens du hviler/halvsover. Og ta smertestillende! God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå