Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Når ga morgenkvalmen seg? Er snart 2 uker siden jeg mista og fortsatt spyr jeg lenge hver morgen. Har vært på UL og sjekka at alt er borte. Hvordan ble dere kvitt morgenkvalmen? Og kvalmen som eventuelt fortsatte hele dagen?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Det kommer an på hvor langt du var på vei det og hvor mye hcg som fortsatt er igjen i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Jeg var 8 uker da jeg mista sist, men jeg kan ikke svare deg, jeg var aldri kvalm, men så har jeg da ikke vert kvalm dette svangerskapet heller, og det er snart over...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Har bare vært kvalm i mine fullgåtte svangerskap. Med de tre jeg har mistet så var jeg ikke kvalm. Har derfor alltid trodd at kvalme betydde at alt var i orden. Jeg føler med deg, jeg har mistet 3 ganger. Det er vondt, men det er kroppens måte å ordne opp når det er noe veldig galt med fosteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå