Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Hva har dere gjort? Før har vi alltid kjøpt, men er litt i tenkeboksen nå. Lurer på om det kanskje er like greit å leie? Er if kunde, og vet de har til utleie. Noen babybutikker har visst også. Hva lønner seg egentlig? Hvor lønner det seg å evt. Leie?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Kjøpe!! Aldri gå på kompremiss når det gjelder ditt barns sikkerhet! Leide stoler vet man ingenting om hvordan de har blitt behandlet, og det blir som en sykkelhjelm -et slag, og den er mindre sikker. Klart at det er bedre en ingenting hvis man ikke har råd til å kjøpe, men har man mulighet så er kjøp helt solelklart hva man burde! (kjøp heller noe annet brukt, og bruk pengene på en ordentlig barnestol) Hilsen ei som jobber med trafikksikkerhet..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Kjøp! Da vet du at setet er nytt, og sikkert. Er det siste ungen, så kan du jo alltids selge setet etterpå. Du har ingen garanti for at de før deg har behandlet setet bra.
Vogndilla Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Kjøp!! Setene if bruker blir brukt av mange før de kasseres, da har de blitt sendt til og fra kunder pr post pakket inn i en søppelsekk, og hvem vet hva de har blitt utsatt for hos de ulike kundene. Nei, styr unna!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Trodde setene man leide var HELT NYE??? Har hørt av en bekjent som leier gjennom IF at alle setene er nye. Kommer ferdig på døra innpakket??
Vogndilla Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Nei de blir brukt av mange, du sender det tilbake i en medfølgende plastsekk når du er ferdig med det. Også renser de det, pakker det pent inn og sender det videre til noen andre. Var masse debatt rundt dette for noen år siden, da var det ei som jobber i if som fortalte om rutinene rundt disse stolene. Var mange sjokkerte foreldre den gang! Men det kan jo hende de har endret rutinene nå, men det hadde jeg sjekket nøye opp før jeg evt leier der. Har liten tro på at de skroter de setene de får i retur av kundene, dette vil de jo isåfal tape mye penger på.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Ok, da vet jeg det. Hun jeg snakket med sa de var nye, men da er de altså ikke det. Da er det selvfølgelig helt uaktuelt å leie. Tusen takk for hjelpen:-) Hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå