Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Vi skal ut på tur, prise vårnen. Så blir det lasange, salat og hvitløksrundstykker til kos i kveld.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Taco. Ungene har bestilt og gleder seg vilt, så da blir det slik Tar det som kos i stuen med en film og litt lørdagsgodt etterpå.
Musemorbr / Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Har vært oppe siden 05.30 og er snart lysten på å trille tur for å bli ordentlig våken. I dag skal vi ha grøt, fordi jeg elsker det og vi nesten aldri har det. Og så skal vi være så mye ute som været tillater, siden det har vært en blanding av regn og snøstorm i flere dager.
HerGårDetUnna!!! Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Skal besøke svigermor Hun elsker å lage mat til alle rundt seg, så tror vi skal spise der før vi kjører hjem i kveld Med andre ord en super lørdag!
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Planen var og gå en go tur,men her høljer det ned. Får ta på regnklær og være ute så lenge vi gidder! Guttungen har lagt inn bestilling på isæbestilling på krone is, så håper våren kommer sammen med isspusingen ellers blir det hjemmelagede satay kyllingspyd med peanøttsaus, salat og ris gleder meg, nam!
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Bestilling på krone is skulle det stå, autocoreten på mobilen som klikker
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Idag skal huset ryddes og vaskes litt før vi skal ut og grave i hagen. Vi skal sette sammen drivhuset, men trengs litt grave jobb først. Synd solen ikke vil vise seg idag. Mat idag aner jeg ikke, men det er vel noe en eller flere får lyst på tenker jeg.
Nostalgia Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Trening kl 10 så husarbeid i og med været ikke er med oss idag;) men en tur på bakeren å spise boller med gutta:)også kveldsjobb ( jobber i helsesektoren )
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Har ei lita ei som er syk, men kan være at vi drar for å se på seierssermonien til Finnmarksløpet om været holder seg. Ellers så skal vi bare være hjemme og bli frisk Mat? Det har jeg ikke tenkt på. Får se hva vi finner på. Pizza, kanskje? God lørdag alle sammen
petite fleur Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 Planen var og gå en go tur,men her høljer det ned. Får ta på regnklær og være ute så lenge vi gidder! Guttungen har lagt inn bestilling på isæbestilling på krone is, så håper våren kommer sammen med isspusingen ellers blir det hjemmelagede satay kyllingspyd med peanøttsaus, salat og ris gleder meg, nam! å, det hørtes godt ut! Oppskrift, please? Her var planen at størstemann og jeg skulle dra på loppemarked og en liten bytur, og pappaen skulle være hjemme med syke minstemann. Men nå har selvsagt pappaen også blitt syk (omgangssyke er no herk), så da blir det innedag på oss alle sammen... Kjenner allerede nå at det klør i meg til å komme meg UT!
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 www.enestaaendemat.no/2011/05/13/kylling-satay-med-peanottsaus/ Håper det blir godt
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Første gang jeg skal lage det, så lykke til til oss begge hvis du prøver dy også
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Ingen spesielle planer. Sette over et par vaskemaskiner med klær. Litt smårydding hjemme. Kanskje ut på trilletur. Er ikke fint vær idag, så litt kjedelig. Middagen idag blir noe med laks tror jeg. Er helt tom for ideer.
LilleBille:') Skrevet 17. mars 2012 #14 Skrevet 17. mars 2012 Her er det lite planer rydde litt og vaske. Koser meg inne med datteren min, for det er skikkelig uvær ute. Samboeren min har jobbet i hele natt, og jobber på dagen nå også, deretter skal han på jobb natt til søndag igjen! Så her kommer nok helgen til og fly fort unna. Til middag i dag blir det hjemmelagde kjøttkaker, brunsaus og poteter med litt div grønnsaker. Så blir det nok tidlig kveld kjenner jeg
☆☆☆ Skrevet 17. mars 2012 #15 Skrevet 17. mars 2012 Frokost snart, deretter vente på fødsel og fantasere om hvordan babyen ser ut. Så en tur ut. Til middag aner jeg ikke, har en indrefilet i kjøleskapet som skulle spises når vi kom hjem fra sykehuset. Nå må den spises snart, men gravide kan ikke spise biff som ikke er ødelagt
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. mars 2012 #16 Skrevet 17. mars 2012 Frokost snart, deretter vente på fødsel og fantasere om hvordan babyen ser ut. Så en tur ut. Til middag aner jeg ikke, har en indrefilet i kjøleskapet som skulle spises når vi kom hjem fra sykehuset. Nå må den spises snart, men gravide kan ikke spise biff som ikke er ødelagt Skal du settes i gang?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. mars 2012 #17 Skrevet 17. mars 2012 Forresten dårlig med planer her, mest sofakos på meg og samboeren, lillen sover nå. Ute er det grått og kjedelig, og vi har allerede bladd lenge i en kokebok uten å bli noe klokere ;-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 17. mars 2012 #18 Skrevet 17. mars 2012 Leverer snart mini me til mine foreldre, etter det er det . . . På menyen etterfulgt av vin 30 års lag og mer vin
Gjest Baby♡Lykke Skrevet 17. mars 2012 #19 Skrevet 17. mars 2012 De neste timene skal jeg gjøre husarbeid. Jeg er godt i gang. Ut å handle. Lage god mat, slappe av med en film i kveld.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2012 #20 Skrevet 17. mars 2012 Vi har startet dagen med en god felles frokost. Nå vaskes klær og sløves litt mens barna er ute og leker og bruker litt energi. Usikker på hva jeg skal finne på nå på dagen, får se hvor lenge barna er ute, blir kanskje et besøk. Må i alle fall handle. Til middag blir mexikansk tomatsuppe med kjøttdeig, pasta, egg, agurk osv. til siden og nybakte rundstykker. Etterpå blir det en film som barna velger og lørdagsgodis i sofaen (for de som ikke skeiet ut igår da hehe)
☆☆☆ Skrevet 17. mars 2012 #21 Skrevet 17. mars 2012 Skal du settes i gang? Ikke foreløpig, finnes ikke moden og er "bare" 41+2 i dag. Babyen trives godt og er så godt som akkurat gjennomsnittelig (-2% ift alder). Ingen grunn til å forhaste seg utover utålmodighet med andre ord. Ny kontroll mandag...
TøffiTrynet☠ Skrevet 17. mars 2012 #22 Skrevet 17. mars 2012 Jeg måtte plutselig en tur på jobb i dag. Så her er jeg da... Etterpå blir det hjem til gjengen min. Da skal vi ha kyllingfilet, fløtegratinerte poteter og salat til middag. Så blir det etterhvert legging av barn, en øl og fortsettelse på kokebok-prosjektet mitt...
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 17. mars 2012 #23 Skrevet 17. mars 2012 Her var det tiiidlig på an idag! Sambo måtte på jobb, så da fikk jeg støvsugt før jeg og vesla hadde oss en time på puten. Vasket vinduene både inne og ute, tørket støv og vasket gulvene. Nå har hun lur nr 2, så skal vi ut en tur å handle etterpå Vet ikke hva vi tar til middag i dag, kanskje løvbiff, pommes og salat.....hmm...
Gjest Ganske Skrevet 17. mars 2012 #24 Skrevet 17. mars 2012 Hent MCen fra vinterlagring, kjøre noen mil nyte at våren er her. Grille i kveld
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 17. mars 2012 #25 Skrevet 17. mars 2012 Planene gikk litt i vasken da jeg våknet til møkkavær Jeg har barnefri helg og skal på kurs til uka, hadde sett for meg å sitte ute i hagen i sola og lese igjennom pensumet. Men det funka dårlig, gitt. Så da må jeg lese inne. I kveld skal mine herlige venninner og jeg ha Sushi-kveld!!! GLEDER MEG!! God helg til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå